Sunday, May 29, 2011

Mentari Yang Menyinar Pagi

Alhamdulillah syukur ke hadrat illahi kerana member peluang sekali lagi kepada kita semua untuk meneruskan lagi kehidupan di dunia ini. Hari ini tak pelik pula krole bangkit awal dari tidur seawal jam 5 pagi tadi??? pergh!!! selalunya bila cuti-cuti macamni komfirm bangun lewat, sampai member serumah krole pun kepelikkan huhuhu... mana taknya bangun awal, semalam krole awal masuk tidur ahaks~ letih sangat seharian berjalan meredah ke fanaan dunia ini cis... semalam korang semua mesti pergi karnival sejuta belia kat putrajaya tu kan??? rasa sayang pula krole tak dapat pergi!!! pasal member-member kat sini cerita banyak aktiviti-aktiviti yang menarik mereka langsungkan kat sana, contohnya seperti x-trema sport, drift, menyanyi, gusti lengan??? hah!!! gusti lengan!!! wuah!!! gusti lengan pun ada, adoi rugilah krole macamni, hehehe... bukan apa kat tempat krole ni, gusti lengan amat diminati ramai dan semalam kat putrajaya tu ramai yang join adalah member krole~ adoi rugi-rugi... krole suka sangat gusti lengan ni, nak kata terer tu tak adalah tapi minat sangat~ huhu... selalunya kalau krole gusti lengan dengan member-member banyak kalah dari menang ahaks~

Kalau ikutkan hati krole nak sangat pergi semalam, tapi... semalam krole ada beberapa benda nak setel so tak dapat nak pergi!!! pergh!!! rugi!!!, korang semua ada pergi tak??? so apa cerita korang??? ce cete... ce cete... hehehe~



p/s : rugi!!!

9 Komen:

qlah said...

slam kerol , selamat pagi XD .

kalau qlah , lepas solat subuh , sure tak boleh tido semula , badan dah hyper . hehe .

*salam perkenaln :)

Koding said...

Selamat Pagi...
Masa kecik2 dulu kitorang bangun pagi2 utk main embun...

Mrs.Yie said...

krole x pegi putrajaya gak ke?

izzysabki said...

lawan tangan?huhu~

krole said...

qlah=huhu same r...fresh je bdn kan??? salam perkenalan~

krole said...

koding=ahaks...x dmamke koding???

krole said...

mrs.yie=aha~ adus2...cian kat krole kan?

krole said...

izzysabki=uhu~ ye best o0o0o0~

Imah Tyha said...

hye..~! done follow ur belog..~! dun 4get to follow me baqck yarr..~! http://yesterdaymemory.blogspot.com