Saturday, May 7, 2011

Maharaja Lawak Minggu 6

Huh!!! cerita maharaja lawak lagi!!! harap-harap korang semua tak bosan dengan update maharaja lawak dari krole ya??? ok minggu ni persembahan yang disajikan oleh para peserta maharaja lawak sememangnya kurang memuaskan berbanding dari minggu lalu yang sememangnya meletup!!! minggu ini boleh dikatakan persembahan daripada kumpulan jambu amat menyerlah, kebelakangan ini krole semakin minat dengan kumpulan duo diantara tauke dan yus ni~ cara persembahan mereka keseluruhannya amat profesional dan santai ahaks~ chee... krole komen-komen ni macam terer pula, silap-silap kalau naik pentas kelu lidah tak boleh cakap satu patah perkataan pun. Ingat senangkah nak buat stand up komedi dihadapan penonton yang ramai serta juri yang profesional dan ternama, mesti tekanan yang mereka alami amat dahsyat!!! so walaupun keseluruhannya minggu ini kurang memuaskan namun krole tetap respek kat mereka semua~ anda semua terbaik!!! tapi yang krole pelik kenapa minggu ini tidak ada penyingkiran ya??? tak faham betullah astro ni??? macam tak adil pula. Ohya trademark minggu ini "AMARIKA MU MIR!!!" huhuhu memang lawak. So sini krole sertakan link-link video persembahan minggu ini, enjoy!!!.

Jambu
Jozan
Nabil
Balas
Sepah
Man
Amir


Nak kata krole ni pandai buat lawak tak adalah sangat~ tapi cuba korang semua tengok persembahan daripada Amir??? lawak tak??? bagi krole langsung tak lawak~ nak gelak kesian pun tak boleh!!! tapi macam mana dia boleh bertahan sampai sekarangni!!! dia ni ada peminat juga kah??? kalau ditengok dari segi persembahan memang ok jugalah dan semakin matang tapi... bagi krole platform maharaja lawak ni jauh lagi kot dia nak sampai kan???


p/s : lawak..lawak~

4 Komen:

ishiko said...

huhuu.. best la jugak maharjlwk mlm td...

NormaLiza Mah said...

Layannn Maharajalawak.....
thx...
berlawak smbil menabung...
klik2..
daa~

krole said...

ishiko=huhu mmg best heee~

krole said...

NormaLiza=huhu thanks~