Monday, May 2, 2011

Ceritera Tentang Roti

Walaupun agak terlewat sedikit hari ini krole tetap nak mengucapkan selamat pagi kepada semua~ huh!!! tak payahlah krole cerita pasal kerja semalam ya??? ngeee~ ohya korang dah breakfast belum??? breakfast apa tadi??? hah!!! roti!!! tengah dietkah ni??? hehehe kebetulan pula hari ini krole ingin bercerita mengenai roti... ala roti yang setiap hari kita makan tu!!! pasti korang semua tahu kan penjodoh bilangan bagi roti adalah "buku" kan tapi percayalah bahawa roti tidak akan disimpan dimana-mana perpustakaan atau kedai buku ahaks~ betulkan??? nak dengan lagi tak tentang roti ni??? ok-ok korang mesti tahukan akan kewujudan roti bom ia merupakan menu yang banyak diorder di kedai-kedai mamak dikala pagi tapi percayalah bahawa pihak tentera tidak akan sesekali membawa roti bom ini ke medan pertempuran sebagai senjata ngeee~ huhuhu lawak tak??? lawak tak??? apa!!! nak lagi hmm~~ ohya korang mesti sukakan menyapu jem dipermukaan roti ini sewaktu hendak memakannya kan??? tapi percayalah bahawa korang tidak boleh menyapu roti pada jalan yang tengah jem ngee~

Dan percayalah bahawa hanya terdapat dua situasi sahaja yang akan membuatkan roti menjadi pilihan ramai sebagai makanan ruji iaitu ketika sedang sakit dan di hujung-hujung bulan ngee~ betulkan??? so apa tunggu lagi jom makan roti ahaks~ merapu je krole kan??? jangan marah hah~


p/s : yummy~

10 Komen:

puanbee said...

lorr dah lain blog krol lama tk singgah :)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

saya mmg suka mkn roti..hmpr tiap hari bekpes roti walau saya buatkan bekpes nasi lemak atau nasi goreng tuk mereka..hehe.saya suka roti bakar dgn kaya atau yg tak bakar ngan nutella je...

♥sophie♥ said...

hahaha ^^v

Zura said...

roti telur sedap..cicah sos cili..

krole said...

puanBee=huhuhu ok tak???

krole said...

LM=huhuu~msti sdap kalo wak bat~

krole said...

sophie=nice to know wak suke ngee~

krole said...

zura=wuahh nak cbe r nnt ngee~

♥sophie♥ said...

heeeeeeee .. bile lapar suke la ;p

krole said...

sophie=huhuhu smstinye~ngeee