Tuesday, May 10, 2011

KL Gangster

Kebelakangan ni kebanyakkan filem-filem tanah air kita semakin mendapat sambutan yang hangat daripada masyarakat kita yang dahulunya lebih tertumpu kepada filem-filem barat. Mungkin disebabkan kualiti filem kita tak macam dulu dah~ sekarangni kita pun dah boleh buat efek-efek khas yang berteknologi tinggi dan kualiti lakonan daripada pelakon tempatan semakin dapat menarik perhatian penonton khususnya, pergh!!! filem "kongsi" yang dibintangi shaheizy sam pun belum keluar lagi dah ada pula cerita baru timbul "KL GANGSTER" huyo!!! mesti korang semua dah tahu kan??? hehehe~ krole baru je tahu hari ni ahaks~ nampak sangat krole ni ketinggalankan??? pengarah cerita ni adalah syamsul yusof iaitu merupakan pengarah kepada cerita evolusi KL drif, bohsia, jangan pilih jalan hitam, dan evolusi KL drift 2 juga pergh!!! kalau bab cerita-cerita gangster ni mesti mendapat sambutan yang hangat daripada masyarakat kita, yang bestnya zizan raja lawak ada berlakon dalam filem gangster ni ahaks, teruja nak tengok.

Bagi yang berminat, klik sini untuk tengok trailer rasmi filem ni~



p/s : huh!!! best~

13 Komen:

khairul akmal azman said...

kl gengster
gua msti pecah ipoh punya panggung
haha..

caliph shuriken said...

mcm pnah tgk laa cover ni.. mcm movie jepun / hongkong, huh...

latest en3: unknown

Lieyly ︱ Alia said...

cek xsbar nk tg0k cita k0ngsii :)

i am S!L4H.. said...

hahakss silah pon baru tau je. lg tertinggal dr pkcik krole. ngeee

cik panadol said...

Kurang minat movie arahan shamsul yusuf...filem bapak die apatah lg...huh!

M Fizan said...

wahhh best..:D

feel free to follow me back

krole said...

khairul=krole lak nak pecahkn panggung kat kajang ni ahaks~

krole said...

caliph=huhu ade ke bro???cete pe ek?

krole said...

lieyly=huhuhu krole pon x sabaq nak tngok~

krole said...

silah=huhu skali same da ngee~

krole said...

cik panadol=huhu xpe wak..lain org lain mntnye kan?

krole said...

M fizan=surely do~

Anonymous said...

Filem-filem shamsul yusof ni banyak yang ok. Memang kreatif mamat ni. Tapi tolong la terima hakikat bahawa kebanyakan dari filem beliau dicacatkan oleh lakonan beliau sendiri.. Lebih sesuai jadi pengarah sepenuh masa kot. Ataupun cuba belajar mimik muka. Ni masa sedih, marah, ganas, takut nampak sama je.. Sekadar pendapat.