Tuesday, July 9, 2013

Marhaban Ya Ramadan

Assalamualaikum dan selamat malam semua, marhaban ya ramadan. Alhamdulillah krole baru balik dari bertaddarus kat masjid tadi. Hm... syukur sangat... ramai yang hadir ke masjid menunaikan solat sunat tarawih tadi. Ternyata semuanya bersemangat untuk menunaikan ibadah puasa esok... dan ada juga yang teruja nak pergi bazar ramadan esok hahaha! (termasuk diri ini juga). Namun kena ingat... jangan sampai membazir pula (peringatan bersama).

Tadi sebelum menunaikan solat sunat tarawih, imam masjid sempat memberi sedikit tazkirah berkenaan bulan ramadan. Beruntunglah kita semua... kerana setiap amalan kita pada bulan ramadan ini akan dilipat-gandakan pahalanya... oklah! sebenarnya mata ni dah mengantuk sangat... tapi tangan ni yang gatal nak update hahaha! so jom tidur awal, esok kena bangun sahur... happy blogging semua.



p/s : marhaban ya ramadan~

13 Komen:

diana said...

awai nye tidor..hehehe

Aku Penghibur said...

wahh alhamdulilah seronokkan bulan ramadhan :)

Amoi Farah said...

Salam Ramadhan

puteri kasih said...

selamat berpuasa bro :)

S.K.A said...

Selamat Berpuasa bro Krole =) sama2 tgkatkn amal ibadah..

Mime MF said...

Selamat menjalani ibadah puasa:)

AiSyA LiEzA said...

salam ramadhan :) hee! excited jugak nk p bazaar..kekekke :)

Mizz Aiza said...

selamat berpuasa krole..

tarmizi said...

selamat berpuasa

Norhasniza Khalid said...

selamat berpuasa ....

el said...

selamat berpuasa krole..x niaga kat bazar ke?hehe

el jarang kut nk g bazar..mahal sgt..lau beli pun beli hat mknan yg xpernah mkn n xpernah wat hehe

Shaiful Zaidi said...

salam Ramadhan krole....puasa jgn tak puasa...hehehe

Mieza Jhaa K said...

Salam Ramadhan Krole..