Saturday, July 27, 2013

Biskut Kasih Sayang

Semalam Mrs. krole dah kata nak buat salah satu biskut raya kegemaran krole. Wah! gembiranya hati ini bila dengar Mrs. krole kata macam tu... siapa tak seronok beb! isteri tersayang nak buatkan biskut raya kegemaran pergh! lepas sahur dan solat subuh tadi terus krole tak dapat tidur... teruja rasanya hati ini nak temankan Mrs. krole pergi ke kedai beli barang-barang keperluan. Waktu tu Mrs. krole tak beritahu lagi... biskut apa yang nak dibuatnya?.

Krole dapat teka pun... waktu beli barang kat kedai tu. Oh! rupanya isteri tersayang nak buatkan biskut coklat nestumlah... hm... krole tak tahu betul tak nama biskut tu hahaha! dari kecil sampai sekarang itulah nama yang krole gelarkan kepada biskut tu (contoh gambar kat atas tu). Pergh! bersyukur sangat... rasanya baru juga dalam dua tiga hari ni krole teringatkan biskut ni... tak sangka betul (terima kasih sayang). Biskut pun dah siap, tinggal nak tunggu waktu berbuka saja. Oklah happy blogging semua.



p/s : tak sabar nak makan biskut ni...

19 Komen:

hana hadi said...

untungnya..kalau hana xda nya nak buat biskut.. beli je.. hehe

S.K.A said...

he3..bestnya ada isteri =) msti berbuka dgn biskut raya je ni..

Aku Penghibur said...

syoknye :) kalau ada isteri ada orang nak butkan biskut :)

Noor Mala Shahar said...

sedap nampak biskut ni

hishop satu

siti ZAHARA said...

Itula namanya seowg istri..rugi sapa tak mau kahwin..huhuhu..jangan marah ye..=D

Norhasniza Khalid said...

boleh lah kirim kat mama nih cikit.. hihi

azman Arsad said...

boleh buat bisnes nih.. biskut jenama krole

PeRdU cINta said...

alhamdulillah bersyukurkan..air tangan ibu..kemudian air tangan isteri..memang superb la..bersamanya ada enzim kasih sayang dan cinta yang tulus dan suci..sedap di mulut..bahagia berbung bunga di hati..till Jannah..amin..lepas ni tunggu air tangan baby zahrah pulak ye..insyaAllah..

PakcikLie PCL said...

Rajin Krole..pcl n mamaD satu jenis kuih raya pon belum lagi...nampaknya beli aje kot.. selamat bersahur ye.

PakcikLie PCL said...

Rajin Krole..pcl n mamaD satu jenis kuih raya pon belum lagi...nampaknya beli aje kot.. selamat bersahur ye.

BUNDA a.k.a KN said...

rajinnya mrs krole...bunda belum buat apa2 lagi...

boni kacak said...

pergh.. poskan satu balang bro.. hehehehe

Tetamu Istimewa said...

Bertuah dapat isteri yang memahami dan rajin pula tu.

khairul hassan said...

aduh..terllior Krole

MaYa MustWany said...

sedap tuh..ni pun akak n abg ipar dok wat biskut raya.

Addasyuhadadisini said...

awal la krole dpat rsa kuih raya..hehe

kopi pasta said...

<--- suka makan almond london. kalau bagi sebalang pun, sekejap jer habes. huhu

shark said...

Untng btul ada mrs.krole..
Nk cr mrs.shark jugak le pasni

Mieza Jhaa K said...

PEminat biskut jgk Krole ni rupanya..