Thursday, July 25, 2013

Duit Raya Dari Nuffnang

Wuah! ini yang buat krole bertambah-tambah sayang kat encik nuffnang ni hahaha!. Sekali dapat duit raya lagilah yeah!, kalau encik nuffnang ada depan mata krole ni... nak saja krole lambung-lambung macam orang menang sebuah pertandingan tu horay!. Alhamdulillah rezeki ramadan kot? selama ini hm... susah juga rasanya nak dapat CPUV ni... tapi kebelakangan ni serius beb! tak putus-putus yang datang. Lepas satu... ada lagi satu yang ganti.

Tadi krole saja buka akaun nuffnang, nak skodeng traffic dan pendapatan terkini... so ternampaklah krole pendapatan CPUV yang terkini pergh! sekali 3 beb... 5 CPUV sebelum ni dah credited dan alhamdulillah... boleh tahan juga krole tengok. Apa-apa pun... nak ucap terima kasih banyak-banyak kat korang semua... serius beb! tanpa korang hm... rasanya tak merasa krole benda-benda CPUV ni (korang terbaik). Terima kasih juga kepada encik nuffnang ya, kalau boleh bagilah lagi CPUV tu huhuhu. Happy blogging semua.



p/s : mesti korang lebih banyak dapat CPUV ni kan? ce cete...

20 Komen:

Shahrul Yusof said...

Wah, wah awal dapat bonus raya tahun ni. Hehehe

Happy blogging :-)

Unknown said...

hihi, tahniah.. nanti mama klik banyak-banyak..

Shaiful Zaidi said...

tahniah krole...raya sakan kali ni..hehehe

Unknown said...

Waouu..tahniah Krole.

el said...

wahwahhhh seronok npk dia hahahaha
tumpang gembira kat uuu krole
jgn lupa bg duit raya kt anak2 el nti

el pun dpt duit raya..skun 4 ketul dok liplap2 anak mami..alhamdulilah
rezeki :)

Unknown said...

wah.. tahniah krole.. murah rezeki.. :D

Unknown said...

Duit raya dh dpt, boleh la pasni bagi duit raya pulak :P

azman said...

wah banyaknya CPUV krole.. ini yang terasa gatal tangan nih nak tanya nuffnang bila dia nak bagi CPUV lagi.. hahahaha

Unknown said...

WAH!! Alhmdullilh..rezki tuuu..=D

Unknown said...

Tahniah :-)

Unknown said...

untung la..

PeRdU cINta said...

syukur Alhamdulillah..rezeki bersama untuk keluarga..boleh la buat simpanan lebih sedikit untuk baby zahrah..untuk masa depan baby zahrah.. :)

syiela said...

tahniah.. waa raya sakan la nanti

Akupenghibur.com said...

wahhhh:) tahniah ..untnglah

Kisah Si Dairy said...

seronoknya bila banyak yg tengah on going nie..

Unknown said...

tAHNIAH SEKALI DAPAT BERAPA rm

hishop satu

Unknown said...

alhamdulillah..rezeki
manyaaaaak...kasi beli baju raya zahrah

Sop said...

tahniah
boleh beli hadiah utk baby zahrah nanti.. :)

Fais-SKA said...

terbaiklah =) tahniah bro Krole..rzeki ramahdan 2..

Unknown said...

wah bestnya! rezeki bln ramadhan...bila la sya nk mrase gtu gak...huhu