Saturday, December 25, 2010

Selamat Menyambut Hari Raya Krismas

Jengel bell...jengel bell...jengel all the way,yeahhhhh hari raya~!!!cehhhh...bukan sambut pun ngeeee~(pagi-pagi dah merapu si krole ni)ngeeee...hari ini krole nak ucapkan selamat menyambut hari raya krismas kepada member-member blogger diluar sana yang menyambut perayaan ni harap korang semua dapat menyambut perayaan krimas ini disamping keluarga yang tersayang.dan kepada staff goverment yang bercuti pada hari ni,selamat bercuti semua dan sekiranya mempunyai perancangan untuk pergi berkelah atau kemana saja pesan krole berhati-hati dijalan raya ya(wuahhh cam iklan lak).bukan apa kalau tengok muka depan suratkhabar sekarangni banyak kes-kes kemalangan yang berlaku kan,so hati-hati ya~

terima kasih sudi tekan readmore tu ngeeee~MERRY KRISMAS HO!!!HO!!!HOOOOOOIIIIII~!!!ngeee~


p/s : yeahhh!!!cuti....!!!

8 Komen:

Rafina Mimi Zairul Murni said...

merry christmas buat yang menyambutnya.. :)

BOY HOT WEB said...

tq so mush sy sambut xmas,,,, tq very mush k, :)

krole said...

selipar korea=yeahhhh!!!

krole said...

boy=merry krismas ye~

emieysandra said...

merry krismas! ho ho ho

krole said...

emieysandra=hehehe cam santa claus je tu~

blog-tips-kurus said...

cantik pix tu..katne?

krole said...

tips=hhehehe x tau wak..cilok kat google je~