Friday, December 3, 2010

Akhirnya Kau Menjadi Milikku

Perghhh!!!kalau tengok dari tajuk tu memang buat suspenkan?heeee~sebenarnya hari ini krole nak cerita misi krole mencari domo-kun chapter kedua(ngeee),setelah mendapat beberapa maklumat daripada member-member blogger.krole mengembara ke MidValley untuk mencari pencuri hati krole iaitu domo-kun yang comel,merata juga krole cari waktu tu boleh kata semua kedai yang ada menjual patung krole terjah~tapi domo-kun langsung tidak kelihatan,yang sedihnya ada sesetengah kedai tu langsung tidak tahu apa bendanya domo-kun ni???

nak berjam-jam krole dengan member-member yang sudi menemankan krole mencari domo-kun berlegar-legar diMidValley tu(thanks u all),kesian juga tengok diaorang~jom tengok wayang kata krole setelah berputus asa dengan misi kali ini...apa lagi gumbiralah member-member krole ni(mmg r krole yg kne blanja ngeeee).namun sewaktu dalam perjalanan nak pergi ketempat yang hendak dituju krole ternampak satu kedai ni yang menjual domo-kun~wuahhh!!!domo-kun lahhhh!!!

kerana terlampau teruja,krole terjerit kat tengah-tengah orang ramai tu,wuahhhh!!!domo!!!~member-member krole pun apa lagi,semua tepuk belakang krole...weiii!!!relaks r(kata dorang),hehehe cute kan domo-kun??yang 2 orang kat tepi domo tu adalah member krole,ngeeee~dorangni tak berapa minat domo tapi nak bergambar juga kata nak masukkan kat dalam FB ngeeee.

krole pun pergi bertanya kepada taukey kedai tersebut,nak tanya kalau-kalau ada domo-kun yang lebih besar,hehehe...memang ada lah!!!hehehe tu yang krole pegang kat atas tu...cute kan??so tanpa membuang masa krole terus membeli domo-kun tu,kerana taukey tu kata itu yang last...dan dia kata susah nak dapat stok domo-kun ni.hehehe~bestnye krole dah ada domo...yeahhhh!!!

gambar ni krole saja upload nak bagi peminat-peminat domo-kun diluar sana jeles ngeee~jangan marah hah...


p/s : mood heppynyeee!!!

28 Komen:

CiK QiQi said...

krole...nk gk....tp namo domo-kun..nak teddy bear..hehehe

meaw said...

meaw nak yang tu,comey (domo eh yg comey ;P)

bape riyal tu?
xjeles pong,wek !

Eyka said...

eyka jeles!!!huhuhuhu..domooo! besarnye~:)

♥-- emieysandra --♥ said...

sukenyer krole ;)
comel uh..sdikit rase jeles ;p

Miss Miela said...

comel...^^...tajuk memang suspen..:)...

fatin izzati said...

aper special nyer domo kun neih???

M a W a D D a H said...

hehehe...

seronok la tu krole...hehe

tomatokering :) said...

grrrr.. sangat jeles kay.. boleh bagi saye 1?
*muke berharap T__T

diana said...

dia boleh buat apa tu??
tolong masak nasik??
tolong lipat baju..??


heheh

Snoop said...

seronoknya krole... hihihi... nasib nizam x minat domo-kun... lau x, nizam kebas dah... haha

ASSOYFINGER67 said...

Krole....jangan malam2 dia gigit kao dah huhu

Amoi MiyaSya said...

domo comel :)

krole said...

cik qiqi=hehehe bole2 ngeee~

krole said...

meaw=hehehe cam jeles je ngeee~rm 150 je wak~

krole said...

eyka=heheh alang2 beli..beli yg bsaq ngeee~

krole said...

emeiysandra=ngeee~dipersilakan jeles yer ngeee~

krole said...

miss meila=ngeeee~saje nak bat suspen heee~

krole said...

fatin izati=hehehe,istimewanya domo-kun ni payah nak jmpa ngeee~kalo x caye cbe cari heeee

krole said...

mawaddah=hehehe heeppyyyynyeee!!!wak...ngeee

krole said...

tomatokering=ngeee~abis da wak..xper2 nnt krole survey g kalo ade per slhnye~

krole said...

diana=hehehe smua tu bole wak ngeee...

krole said...

snoop=mmg sonok bro..dri zaman skool g nak bli domo ni...yeahhh!!!

krole said...

assoy=hehehe~dia jinak r assoy ngeee~

krole said...

amoi=mmg cumil pon heee~

zazaw said...

domooooo itu comel ouh
nnati nak beli jugak larrrr

krole said...

zazaw=hehehe~cute kan wak..beli jgn x beli heee~

ezzyra said...

akhirnya krole dpt jgak...nk jgak!!!

n4dh!3r4 said...

besarnya domo! nak jugakkkkkk!!!!!