Saturday, January 1, 2011

Kekasih Baru Tahun 2011

Saja krole buat suspen tajuk kat atas tu heeee...jangan marah hah~bagi member-member yang biasa terjah blog krole mesti ingatkan???krole pernah post entri berkenaan handphone krole yang kena curi(sampai ke hari ini tak jumpa uwahhh!!!),so untuk mencari pengganti kekasih krole yang telah dicuri itu(handphone)maka mengembaralah krole diseluruh pelusuk dunia untuk mencari pengobat hati ini,atas nasihat dari member-member blogger kali ini krole nak beli handphone yang murah-murah je agar si sang pencuri takkan langsung berminat untuk mencuri handphone krole sekiranya beliau ternampak~ngeeee,setelah membuat beberapa kali pertimbangan krole mengambil keputusan untuk membeli handphone nokia e71 sebagai teman krole.

macamana ok tak???hehehe krole suka bab ni je,slide kat tepi huhuhu~walaupun ni model dah lapok,namun krole tetap minat juga dan yang penting sekali mampu...krole tak nak jadi macam kata pepatah "biar papa asal bergaya" huhuhu,bagi krole bergayalah ikut kemampuan ok ye~harap-harap krole tak kan lagi mendapat pengalaman seperti hari itu lagi(kecurian).dan pesan krole bagi member-member diluar sana,jagalah handphone korang semua elok-elok dan sentiasa berwaspada~


p/s : yeahhh!!!handphone baru...!!!

27 Komen:

tia of revenge said...

hehe.

Fantastic Ajane said...

wah mantapppp!!!

Shuff. Samsuddin said...

Krole, beli c3 je, boleh bersosial jugak, boleh la jadi pengubat rindu pada yang telah dicuri tu, isk isk :D

TunTeja said...

hahaha....tajuk tak menahan! :p

emieysandra said...

wah..fon baru, ok la tu :P

krole said...

tia of revenge=huhuhu~

krole said...

fantastic=wuahhh!!!tq2

krole said...

shuff=bkn pe bro..c3 xdak 3G kan???kalo krole x slp r ngee~

krole said...

tun teja=ngeeee~sje melawak wak ngeee

krole said...

emieysandra=huhuhu thanks wak..yeahhh!!!

Bulan said...

wahh..ade kekasih baru~
ehee

krole said...

bulan=huhuhu...ngee~

caliph shuriken said...

waa.. kekasih baru tu sgguh canggih, hikk...

deCrewz said...

Kekasih baru 2011..he3

cik miera said...

wow...fon baru..hihi

Mijie said...

wah krole tepon baru.. jage ia elok2 yer..jangan bagi kt pencuri lagi erk..hehe

krole said...

caliph=wuahhh tq caliph..murah je tu ngee~

krole said...

decrewz=huhuhu ye bro ngee~

krole said...

cik meira=ngeee...besa je tu wak...model lame hee~

krole said...

mijie=huhuhu,thanks atas peringatan tu mijie..krole coba hehehe~

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

wahh jelesnyer tgk krole ada kekasih baru..LM nak jugak cr kekasih baru..nak juga..hehe

nadzirah aqilah said...

cantik la kekasih baru Krole tu!! saya suka.. hehehe..

err.. krole.. kalau free saya nak minta bantuan krole komen dengan pengubahsuaian blog saya sekarang yea.. hehehe.. tq!

krole said...

LM=hehehe...wuahh publish ye ble da ade ngeee~

krole said...

nadzirah=wuahhhh dasyat r wak...merah g2 ngeee~

siti faridah harun (nama penuh tu) said...

henset sy lg canggih,, hahahha!

krole said...

siti=wuahhh mesti dasyat kan?ngeee

Alya_Amor said...

pendekar punya E75 sebijik macam ni jugak...tapi dah kena cilok... alahai...