Saturday, January 15, 2011

Cerita Fasha Sandha Lagi

Adoiiii~!!!beginilah dunia artis ada saja gosip-gosip panas,mesti nak keluar rumah pun kena sorok-sorok diaorangni kan?tambah-tambah lagi kepada aktres diatas iaitu fasha sandha kerana digosipkan dengan seorang blogger yang kacak lagi tampan tidak lain dan tidak bukan krole lah yeahhhh!!!huhuhu...sila jangan percaya kenyataan diatas(radio buruk),itu hanya kenyataan seorang blogger yang kesunyian ahaks~ok,berbalik kepada topik kita pada hari ini,krole tak nak jadi hipokrit so krole nak bagitahu kat semua,krole memang minat sangat dengan fasha sandha ni,so agak kecewa juga dengan kes-kes beliau baru-baru ni,rasanya korang semua tahu juga kan???bila ditanya hanya "no komen" je sebagai jawapan beliau.

Lagipun belum reda dengan kes penyebaran gambar beliau berbikini dilaman web sosial,timbul pula cerita panas yang menyatakan bahawa beliau tidak hadir ke majlis Pertunjukan Fesyen Cheongsam Green yang diadakan dikompleks membeli-belah dikuala lumpur(the weld),sehingga menyebabkan pereka fesyennya Hezree Wahid terpaksa menarik diri(adus kesian dia~)pada majlis itu.apa nak jadi dengan fasha sandha ni,krole harap fasha akan segera memberi kenyataan keatas tentang apa yang berlaku baru-baru ini keatas beliau dari terus berdiam meninggalkan seribu pertanyaan dan jawapan kepada semua peminat-peminat diluar sana.



p/s : tahniah fasha kerana tercalon dalam kategori Pelakon TV Wanita Popular ABPBH 2010

30 Komen:

Fiqah Alias said...

dunia artis..huhu...mcm2 kan..

krole said...

fiqah=huhu tu r...ade je cetanye kan?

Idalara said...

tak minat fasha sebab suara halus dia tu...dn sebab utama peribadi dia...

taliff said...

Fasha oh Fasha, Muka kaw gebu, tapi..............

(tuan tanah penuhkan ruang kosong ayat diatas).

Ngeee ngeee ngeeee...

Matika said...

sudah laa fasha...
sampai naik bosan dah dengan gosip dia ni dah,,,

Pendekar Berkuda said...

pendekar no komen...Nyiaaahahahaha~!

AiDa AzRyN said...

haha.. fasha.. fasha...

laskar rainbow said...

perasan da krole kali nie...hik3 ;D

Irma A.Wahid said...

saya mmg x suke dy dri mula penglibatan dy ke dunia seni~~harap maaf sbb saya tawu awk mmg suke dy...heheh,,,masing2 punye pndapat len2 kan~~~

::nuRuLaDHar:: said...

adoi..macam2..kecian mereka2 ini..

emieysandra said...

xabis2 kontroversi HOT..:D

mie said...

tu dia....
berantai2 crita tentang fasha ye...
ehheee

krole said...

idalara=huhuhu krole lak mnt dia sal suara dia halus~ngeee

krole said...

talip=tapi...tut...tut...tut...cencored bro~ngeee

krole said...

matika=huhuu tu r..same r bro~fade up da ngee

krole said...

pendekar=miahahaha~ups!terlebih sudah

krole said...

aida=hehehe..aida..aida

krole said...

laskar rainbow=ngeee...sekali skala wak~

krole said...

irma=huhuh xpe r wak...krole ok je..besa r minat berbeza~

krole said...

nuruladhar=huhuhu tu r idup sbagai artis wak ngee~

krole said...

emieysandra=dan semakin HOT wak...

krole said...

mie=wuahhh!!!tol tu,banyak skngni kan??

mira_nas said...

alahai..siannya kat pereka fesyen tu,,, dia ni pon..makin rosak nampaknya.. kalau cakap pasal org ketiga.. nama dia mesti ranking pertama

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

hai krole..dulu LM minat dia.nmpk sopan,tp..bila dah dia buat pelik2,terus saya angkat kaki.hehe.

zetty said...

gaya ckp konon sopan, tp pakaian xnampakkan kesopanan, tambah2 cite dia pasal g bali baru2 ni..igtlah aurat sebagai seorg pompuan n islam..smoga dia t'buka hati utk berubah

krole said...

mira_nas=huhuhu tau xpe wak~

krole said...

LM=same cam krole r..tp hrp2 dia berubah~

krole said...

zetty=insyallah kte doakn je kebahagian dia~

BezBuddy said...

dah nama pn artis...apela yg kite nak expect dri dorg

krole said...

bezbuddy=tol wak..ngee~sokong 100%