Saturday, September 7, 2013

Tahniah Harimau Muda

Pergh! seronok beb! tengok harimau muda lawan Singapura kejap tadi... walaupun hujan dan padang basah, krole rasa team harimau muda layak diberi pujian bertalu-talu disebabkan persembahan yang dipertunjukkan oleh mereka amat memuaskan. Kalau nak diikutkan... ada jugalah peluang-peluang emas yang dipersia-siakan namun... siapa kita nak nilai sangat kan?.

Cuba main sendiri... susah beb!.... kena macam krole ni pula pergh! rasanya tak sampai 10 minit confirm minta keluar hahaha! stamina kurang. Apa-apa tahniah kepada Thamil Arasu (penyerang) diatas gol kemenangan yang diberikan... lepas ni kalau boleh, harap-haraplah waktu jumpa Mynmar nanti pengurus OKS menurunkan Rozaimi Abd Rahman dari awal... Oklah happy blogging semua.



p/s : tahniah malaysia yeah!

11 Komen:

BUNDA a.k.a KN said...

header baru nampak... ok cantik..kemas..

Aku Penghibur said...

tahniah !!! HM

Tetamu Istimewa said...

Tahniah! Saya pun tengok tadi.

luqman zakaria said...

tahniah..tahniah..hehe :)

PakcikLie PCL said...

lama krole meghilang..ke mana? syabas Maaysia.

Hazmin Hamudin said...

Padang tu yang tak berapa nak best. Sekarang musim hujan. Nampaknya banyak perlawanan main dalam bendang nanti ni.

Mia Liana said...

datang sini tengok kisah bola.... ;)

Mieza Jhaa K said...

Mr.K je tengok..saya? TIDO..hehe

baby comel said...

tahniah, first try yg baik..

Shark Kay said...

main dalam sawah mmg kelebihan buat malaysia..
hehe..
kita tgk next game pula.
shark semifinal br masuk stadium,
dekat jer nie :)
pusingan awal tgk tv jer.

S.K.A said...

tgok jgak..tp syg xdan tgok hbis..yg nakalnya dah mcm main kt pdg kg je..he3 becak sana sini..tahniah la bt hrimau malaya..