Monday, September 9, 2013

Aku Dan Jackie Chan Geng

Korang ada tengok berita jam 8 semalam tak? kalau tak tengok ni krole nak cerita sikit... semalam aktor antarabangsa Jackie Chan mengumumkan yang beliau ada seorang sahabat baik di Malaysia... and more specific kat sabah. Nak tahu siapa...? tengok tajuklah hahaha!. Wah! betulkah ni krole?, hahaha! tolong jangan percaya ya itu semua bohong belaka hahaha!, saja nak bagi korang gelak guling-guling pagi ni... kitaorang memang geng dah lama pun, cuma krole je kenal dia... dia tak kenal krole pun hahaha!.

Ok sebenarnya krole nak update pasal earning BE dari encik nuffnang, alhamdulillah 5 BE sebelum ini semuannya dah credited dan syukur sangat... dalam 5 BE tu ada 1 yang earningnya mencecah RM50 pergh! terbaiklah korang semua... mesti korang klik tengok bersungguh-sungguhkan? hahaha! terima kasih semua (senang hati ni). Ok! kali ini krole dapat 2 BE dari encik nuffnang... seperti biasa DiGi tak pernah mengecewakan krole (dapat 1 lagi), yang kedua pula iklan dari Escape Live Stream... kat tv pun top dah iklan ni... ala tu yang Jackie Chan berkungfu kat hotel tu.... apa-apa pun terima kasih semua kerana menyokong krole selama ini dan terima kasih encik nuffnang, kalau boleh bagilah lagi BE kat krole dan kawan-kawan semua hihihi.



p/s : kalau nampak iklan BE tu... klik laju-laju ya~

15 Komen:

Mieza Jhaa K said...

waahh banyak tu krole..tahniah2..

Vee Lea said...

Erk. Jackie Chan itu geng daddy sy bah. Hari2 dorang minum kopi di Ipoh Town sana..

Sop said...

tahniah
masyuk.. tu

Shark Kay said...

tu dia...
mmg feymes member jeki can nie..
haha.
congrat bro.

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

tahniah krole dapat banyak BE.. murah rezeki.. :D

siti zahara said...

wah!! tahniah!! tahniah!!..rezki murah tu..=D

Aku Penghibur said...

wahh bestnye tahniah

Norhasniza Khalid said...

mak oii... manyaknyeee.. hebatlah krole..

luqman zakaria said...

iklan escape yang adibah noor best..hehehe.

el said...

hang ni suka wat gempak temberang kan..tp iols is suka bc..gelak xbape nak gulin sgt lah hahahaha
tahniah krole..semoga maju dan maju lg ke hadapan..jgn jatuh suda hahaha

Yumida Huda said...

wah..terbaek la krole..tahniah..alhamdulillah..rezeki

yumida isi tabung Nuffnang krole sini...selamat menabung :)

PeRdU cINta said...

alhamdulillah rezeki tu..simpan dalam tabung sikit untuk zahrah..hehehe..kami suka tengok hasil lakonan jackie chan tu..khusyuk tu..yang utama tidak lalaikan apa yang wajib.. :)

S.K.A said...

Amin2 =) he3 harap BE nuff ambe pn bertambah la..Alhamdulillah..tahniah bro Krole..inshaa'Allah makin bertambah nnti..

Fizi Zaidi said...

tahniah bro..hehe :)

BUNDA a.k.a KN said...

Alhamdulillah...tahniah..