Tuesday, November 6, 2012

Terkenang Sewaktu Menjadi Raja Sehari

Huh!!! setiap gambar ada lagu? eh? itu tagline yuna dalam iklan canonlah!!! hahaha!!! maksud krole bila tengok gambar-gambar waktu krole kahwin ni pergh!!! setiap gambar ada kenangannya (baru betul). Pejam celik-pejam celik rupa-rupanya dah setahuan krole mendirikan rumahtangga bersama isteri tersayang iaitu zianah binti mohd yusof (saya sayang awak). "kaulah laguku kau irama terindah" ups!!! maaf terlebih sudah, dan insyallah kalau panjang umur murah rezeki kami akan menerima seorang lagi ahli baru pada bulan mac tahun depan yeah!!! seronoknya!!!

Hihihi... kalau lihat gambar ini memang krole suami isteri tergelak hingga pecah perut hihihi, sebab kenangan yang ada pada gambar ni memang tak ternilai. Oklah... krole terpaksa mengundur diri dahulu, sebab nak temankan isteri tersayang pergi beli barang-barang untuk jamuan mereka kat sekolah so happy blogging semua.


p/s : purple~

6 Komen:

syiela said...

mesti tak sabar nak dapat ahli baru...


**ingatkan tak kawin lagi :)

fyna said...

tahniah krole....

.: iEyLa :. said...

CONGRATS AWAK!!!!
alololo...soooo sweeettt.. :)

aiN NaJwa said...

cantik purple colour..terang gituuuuu..bdw, tahniah incik krole..!!~ =)

boni kacak said...

indahnya kan...ntah bila la aku dapat merasa ni...hehehe

CekbOlat-bOlat said...

wahh bahagianyaaa .

semoga bahagia smpai syurga :)