Friday, November 16, 2012

Bila Telefon Tak Ada Line

Benda ni lah yang krole tak berapa nak suka kalau berlaku, bila icon line kat telefon hilang barnya atau menjadi pangkah pergh!!! memang rasa geram sangat!!! kena pula bila waktu-waktu kecemasan pergh!!! rasa macam nak lempar je telefon tu kat sungai yang berdekatan. Hahaha!!! tapi rasa je, kalau nak buat tu aduh, tak ada fulus den nak ganti hihihi. Sekarangni krole tak tahulah kerap sangat gangguan line telefon kat kampung krole. Ohya? lupa nak cerita... krole guna line DiGi, perkhidmatan sebelum ni memang "tip top" tapi semenjak dua menjak ni hm... 

Ada beberapa kali krole cuba hubungi khidmat pelanggan dari Digi tapi? tu lah krole pun tak berapa nak faham apa yang diterangkannya (kelam-kabut je). Harap-haraplah lepas ni khidmat dari diaorang ni bertambah baik, terutamanya pada musim cuti sekolah macam ni? pergh!!! banyak jemputan kahwin krole dapat tu, so kena telefon sana telefon sini... tapi... waktu ni pula line nak main sorok-sorok argh!!!. Oklah malas nak cerita panjang, happy blogging semua.




p/s : dah ada line yeah!!!

4 Komen:

iEyLa said...

kan awak...time2 kecemasan la slalu nk wat hal..hiks

hnahdy said...

tukar lah kepada mxis.hehe

luqman zakaria said...

rasenya bukan digi je ade masalah cmnih..yg len pon same jer

krole said...

ieyla, hnahdy, luqman : huhuhu tau takpew..bla tak ada line ni susah sangat...telefon ni memang terlampau penting dah~