Tuesday, November 6, 2012

Seronoknya Bila Isteri Puji

Hari ini krole rasa seronok sangat, nak tahu kenapa? kejap tadi krole temankan isteri memasak kat dapur so entah macam mana tiba-tiba terlintas di fikiran krole nak masakan untuk isteri pula, so setelah puas berfikir akan menu yang hendak di masak, krole mengambil keputusan pada malam ini (ayat tu) untuk memasak "sayur taiwan masak sos tiram" dan "ikan goreng" hahaha!!! tak adalah istimewa sangat resepi krole ni, bukan apa kalau nak masak lebih-lebih pergh!!! memang tak reti krole. So kiranya malam ini krole jadi chef manakala isteri tersayang menjadi pembantu terhormat hihihi. Boleh kata krole main masuk-masuk je bahan-bahan sebab isteri krole dah sediakan semuanya hihihi.

Setelah selesai masak tadi, jeng... jeng... jeng!!! tibalah sesi menjamu selera. Pergh!!! risau juga krole... manalah tahu tak kena dengan selera isteri krole. Tapi alhamdulillah nak tahu apa beliau kata? "sedapnya bang, macam makan kat restoran" pergh!!! korang tengok gambar kat atas tu... hahaha!!! macam tu lah dalam hati krole bila isteri tersayang kata macam tu, sucses!!! Oklah perut pun dah kenyang so happy blogging semua.



p/s : domo memasak?

4 Komen:

.: iEyLa :. said...

Waaaa...mau tak happy kan awak...
Moga menjadi suami dan bakal ayah yg mithali...amin... :)

Sop said...

tahniahsbb pandai masak
plg penting sbb bantu isteri

caliph shuriken said...

wahh, msti masak apply teknik campak2 trus siap kn.. x pun teknik kukus, gril, kukus *bunyi mcm iklan tV kn, hukk...

krole said...

thanks ieyla,sop and caliph...tp sebnarnya tak adalah krole ni tror masak ngeee~isteri yang ajaq ngee~