Wednesday, November 7, 2012

Bila Makan Kuaci

Krak... krak... krak!!! begitulah bunyinya apabila makan benda ini iaitu kuaci pergh!!! ayat krole ni macam nak mengajar pula kan? hahaha. Rasanya kebanyakkan orang suka makan benda ni kan? termasuklah juga diri krole ni, macam mana tak makan? sedap o0o0o0!!! lagipun sekarang ni bukan gadget-gadget je yang makin maju, kuaci ni juga mengalami perubahan dari masa ke semasa, maksud krole kan sekarangni kuaci dijual dengan pelbagai perisa oleh syarikat-syarikat pengeluarannya, ada manis... ada masin... ada... hm... ada-ada jelah!!! lagi best makan kuaci ni bila ramai-ramai pergh!!! komfirm susah nak berhenti kecuali stok kuaci dah habis.

Kuaci ni memang sedap tapi... yang tak sedapnya apabila dah habis makan? bersepah o0o0o!!! selalunya bila member-member datang kat rumah krole, kitaorang makan benda ni kat luar so adalah dua tiga orang member tu yang jenis main campak-campak je aduh!!! bila dah setel krolelah yang jadi mangsa nak membersihkan bekas-bekas campakan mereka yang tidak bertanggungjawab tu, huhuu~ apa-apa pun krole nak layan kuaci dulu pergh!!! layan waktu hujan-hujan ni memang tidak terkata kepuasannya hihihi. Happy blogging semua.



p/s : krak!!! em... sedapnye~

9 Komen:

Inilah Aku said...

wah kenangan masa sek.. naik bas.. makan kuaci.. nak turun jer.. "ROWWW>" kulit kuaci .. sampai kena warning dengan konduktor bas.. jangan makan kuaci dalam bas lagi... hahahah

Nasz said...

suka gak kuaci ni dulu. sekarang ini kalau nak beli, beli jenis yang dah dikopek je. siap ada perisa madu lagi. hehehe.

From,

Nasz

MOHD NASER.COM

kitatauke said...

makan kuaci sambil tgk bola...huhhh...nikmat donia...

khairul said...

koci dan air kpopi..perghh..kombinasi yg mantop !

CekbOlat-bOlat said...

kdg2 manis sgt smpai gigit je kulit2 tu .
haha . mkan kuaci ni mengasyikkan . buat kita tak sedar .

satu lagi penah kumpul2 biji kuaci dah banyak baru makan . haha

shaiful zaidi said...

mmg sedap makan sambil tgk perlawanan bolasepak...

Mummy Adriana said...

Kurang suka kuaci...nanti bibir jadi camne ntah, pecah2 gitu :P

krole said...

all : huhuhu best kan..moh ke rumah krole layan kuaci ramai2~ngeee

hnahdy said...

tolong kupaskan boleh..haha