Thursday, November 18, 2010

Hadiah Istimewa Dari Member Blogger

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua blogger,hehehe~macam mana dengan wajah baru blog krole ni okai tak???penat juga mengedit semalam,harap korang semua suka ya?okai berbalik kepada topik kita hari ini,hadiah yang krole dapat ni bukannya krole menang "giveaway" atau "contest" yang sering dianjurkan member-member blogger kita,tapi terdapat seorang blogger yang sangat pemurah dan baik hati menghadiahkan hadiah yang best ini kepada krole,entri ini pun krole buat atas persetujuan daripada beliau cuma beliau meletakkan syarat iaitu merahsiakan namanya(xdak hal)~nak tahu hadiah apa yang krole dapat?jom layanzzz

hehehe sory yer wak ~krole ni gelojoh sikit,terus koyakkan pembalut hadiah tu~wuahhh ada teddy bearlah kat dalam~ngeeee...dan ada sekeping nota juga yang khas ditujukan kepada krole "wak~teddy ni untuk wak...moga dapat mengubati kerinduan wak terhadap domo" ayat ni yang buat krole terharu sangat~terima kasih yer wak,walaupun bukan domo krole hargai sangat(susah2 je),dan insyallah krole akan jaga pemberian dari wak ni sebaik yang mungkin~


wuahhh cute kan teddy ni~heee...krole namakan teddy ni "krolez" ngeeee.bolehlah "krolez" ni temankan krole berbloging heee~terima kasih sekali lagi krole ucapkan dan moga persahabatan kita akan terus berkekalan dimasa akan datang,dan krole akan doakan semoga wak akan diberikan kebahagian serta dimurahkan rezeki dalam apa jua yang wak lakukan heee~


p/s : hari ini birthday krole..yeahhhh besnyeee~!!!

26 Komen:

M a W a D D a H said...

laa...besday krole ker...

"hepi besday krole..moga hepi sentiasa"...:)

bestnya dapat krolez...jeless..

krole said...

mawaddah=hehehe~tq2 wak...meningkat g umur krole ngeee~wuahhh dipersilakan jeles ngeee~

i am S!L4H.. said...

aiyarkkkkk pkcik krole dpt teddy bear ke?wahhhhh.....untungnye badan..hehehe
member blogger ke?ke.....heee~

krole said...

silah=heheh tol r wak~ngeee...pakcik kne bg je ni..cute kan???silakan jeles yer~

Afiq Bukhari said...

hehe sori krole, lmbat plak balas.. baru balik dari kmpung ni :)

try masuk link ni, http://www.w3schools.com/TAGS/tag_textarea.asp

Bee @ honeyvsbee said...

ngee siyoknyer dapat hadiahhh

Amyna said...

Ohh... alkisahnya.
Hepy besday ya krole, moga sentiasa dalam rahmat & keredhaan Ilahi.. InsyaAllah ^_^

krole said...

afiq=wuahhhh terima kasih afiq..da berjaya da ngeee~

krole said...

bee=heheh best tu ngeee..cam dihargai sgt ngee~

krole said...

myna=tq2 myna...krole doakn sme tok myna~

shapoji said...

besday kroe ker??? hepy besday utk krole!!!

krole said...

shapoji=wuahhh tq2 bro~

Si Gadis Pipi said...

hepy besday awk..

krole said...

si gadis pipi=wuahhh tq2 wak~

Azmi said...

hepi burfday la krole...
haha..baik krole dpt hadiah...

i am S!L4H.. said...

haha..sikit la jles..ngeeee~

krole said...

azmi=wahhh tq yer azmi...ngeee~

krole said...

silah=hehehe~tq yer silah~

Cik Moon said...

epy brthday krole... waa..bestnyer dpt hadiah teddy bear..

krole said...

cik moon=wuahhh tq2 wak~hehehe tu r ngee~

nadzirah aqilah said...

hepy belated besday krole.. hehehe..
pencarian domo diteruskan hujung minggu nie. tehee..

deem said...

siuk juga ni dpt hadiah patung lgi.hepi belated bday krole :)

krole said...

nadzirah=hehehe tq2 wak ngeee~

krole said...

deem=heheh mmg siuk pon ngeee~

caliph shuriken said...

krole.. hepi belated besday ^^
sowi x tau pun, bru tau lepas bca en3 ni...

krole said...

caliph=wuahhh tq caliph...tq yer~