Friday, November 11, 2011

Bila Jariku Menari

Assalamualaikum dan salam jumaat kepada member-member semua, dikala kebosanan melanda diri krole jari ini mula gatal untuk menari diatas pentas keyboard ni. Memerah otak mencari idea untuk dikongsikan bersama dengan anda semua, entri dalam sesebuah blog merupakan perkara yang penting untuk menarik pengunjung ke blog anda tidak kiralah sama ada entri tersebut berunsur ilmiah, fakta, diari, dan banyak lagi. Pengolahan ayat adalah penting sekiranya penulisan kita membosankan orang ramai pasti tak berminat untuk membaca entri-entri yang diterbitkan. Dan entri tersebut biarlah benda yang betul dan anda memang pasti dengan kesahihannya bukannya main taip je, takut nanti jadi benda yang bukan-bukan contohnya seperti fitnah pergh!!! percuma dapat dosa.

Bila seseorang itu membuat entri mesti dia akan mengharap respon dari pembacanya kerana untuk mengetahui setakat mana pencapaian tarian jarinya? namun janganlah pula dipaksa pembaca untuk mengomen atau apa saja terhadap entri anda? biasa dengan ni "komenlah" mungkin bagi sesetengah blogger ia dianggap gurauan biasa namun bukan semua blogger begitu so jangan terkejut kalau pembaca anda lari? Oklah malas krole nak merepek panjang jariku pun dah penat menari, happy blogging semua.



p/s : jangan ambil hati ya~

8 Komen:

Al-hafiez Abdul Masid said...

Tapi zaman skrg banyak entri yang x betul.kbanyakan dtokok tambah.haha.besala.nak mencari publisiti bro

Anonymous said...

mmg betul. klu entry tue bohong n disebarkan oleh org2 lain kita dah jadi penyebar fitnah lak tanpa disedari. n entry pun biarla bmanfaat kepada pembaca

Anonymous said...

berbloglah secara sihat


kadang tak faham kenapa cerita berunsur seks jadi agenda utama dalam sebuah blog '__'

krole said...

Apeach=huhu tau xpe bro...so pndai2la menilai sma ada entri tu btul ke tak..

krole said...

ninazhar=em btul wak...brdosa tu~

krole said...

sis92=tak tau r sis... kengkadang tu slh satu medium utk mereka mnarik pmbaca...tp slalu akn berjaya???ahaks

ASSOYFINGER67 said...

salam..taip apa yang fakta jer...huhu

krole said...

assoy=huhuhu btul assoy~