Thursday, November 17, 2011

Rasa Macam Nak Demam

Alhamdulillah syukur hari ini cerah je cuaca, bolehlah krole jemur kain yang dah terperam semalaman kat mesin basuh tu hehe, tapi hari ini krole bukan nak cerita pasal panas cuacakah? kesan rumah hijaukah? pencairan kutub utarakah? atau banyak lagilah!!! hari ini krole nak cerita apa yang krole lalui hari ini, kesihatan adalah anugerah Allah yang amat bernilai bagi kita, sekiranya Allah hendak menarik nikmatnya itu sekelip mata je. Macam krole semalam ok je, tapi hari ini rasa tak sedap badan macam nak demam. Tengok!!! kejap je kan? so hargailah kesihatan anda sebaik-baiknya dan lakukanlah perkara yang diredhaiNya semasa anda sihat, jangan sampai semua itu kena tarik baru sibuk nak meminta keampunan daripadaNya.

So waktu balik dari kerja tadi ada sahabat karib krole mencadangkan beli ubat ni? tu gambar kat atas tu!!! hehehe ya betul air cap badak!!! harap-haraplah dengan keizinanNya demam krole ni berkurangan sebab malam ni kena kerja malam uwah!!! oklah tak larat dah ni. Happy blogging semua~


p/s : burp!!!

10 Komen:

.: iEyLa :. said...

g lari2 kat luar umah krole..
kasi berpeluh sket..hihi
get well soon.. ;)

MaYa MustWany said...

demam rindu kat wife la kut?hihihi kan3
air badak tuh masa kecik je mas minum,dah besar macam tak beri kesan sangat.better air 100+.

Cikgu Jaja™ said...

sbb tu hargai masa sihat sebelum sakit kan..

em cepat2 minum 100+ :)

Cikgu Jaja™ said...

u're welkam.. xde shotbox ea?

ASSOYFINGER67 said...

salam..bagus kalau fikir macam tu....aku amat setuju!

krole said...

Ieyla=tak nak hehehe~

krole said...

Maya=owh..nak belilah~

krole said...

Cikgu=nak mnumlah ni hehehe

krole said...

cikgu=ada kat krolezone shout corner tu~

krole said...

assoy=thanks assoy heee~