Tuesday, November 29, 2011

Masuk Kerja Malam

Aduh penat betul hari ini, baru krole berangan nak tidur awal malam ni tiba-tiba dapat pula panggilan telefon dari jabatan. Begini bunyinya "encik krole kena masuk kerja malam ni ya, orang tak cukup" pergh!!! terima kasih banyak-banyak, buat suara slumber macam tak ada perasaan je. Dahlah tadi pagi krole kena masuk kerja awal gila dalam jam 6 pagi sebab terlibat dalam pengiringan banduan ke mahkamah tinggi Shah Alam, lepas tu kena masuk kerja malam pula aduh! apalah nasib badan? nasib baiklah rezeki krole buat masa ni kat sini, kalau tidak dah lama krole angkat kaki! ada lagi perkara yang buat krole tekanan hari ini.

Sekarangni dah masuk jam 6, baru krole perasaan stokin kerja semua dah krole rendam aduh! macam mana nak buat ni? takkan krole nak pakai stokin warna putih masuk kerja (nak mampus!). Oklah malas nak mengeluh sangat, lebih baik terima hakikatkan? happy blogging semua~



p/s : koje~

12 Komen:

Meal ideas said...

kasian nih bayi tidur di meja kantor :)

Funny image said...

ini kemana orang tuanya anak bayinya di biarin tidur disana apa ga takut jatuh.. !!!

Acer laptop review said...

Here to visited with smile :)

Halimatun Sa'adiah said...

misti berat je kaki nk g keje kn..

DRceria said...

hahahahaaa.... comel la plak... >.<

محمد رازيق said...

adakh didalam gambr itu kamu encik kerol?? hehe

krole said...

meal=cumil r hehehe~

krole said...

funny=tak jatu pnya sobat~

krole said...

Acer=thanks acer~

krole said...

matun=tau xpe wak~adus2

krole said...

Dceria=hahaha mmg pong~

krole said...

mohd razik=huhu bukan r..krole lagi cumil~