Tuesday, November 22, 2011

Bersantai Kalau Boleh

Kalau boleh hari ini krole nak bersantai je kat rumah, hehehe gambar kat atas tu saja buat gempak! bila krole tengok kalendar hari ini dah genap 3 minggu berturut-turut krole masuk kerja, dari shif pagi ke petang, dari petang ke malam, aduh!!! macam tak larat dah badan krole~ kalaulah badan manusia ni guna batteri rasanya dah lama "kong" bateri ni, harap-haraplah hujung minggu ni tak kena tarik kerja malam seperti minggu sebelum ini. Teringin pula nak pergi PD bersantai tepi pantai, relaks-relaks, buat BBQ, dan banyak lagilah aktiviti yang menarik, ni asyik kerja je rasa macam rutin harian krole sekarangni bangun tidur... mandi... pergi kerja... boringkan? nasib baiklah ada blog ni kalau tak ada nak mengadu kat siapa lagi? koranglah jadi mangsa krole hehehe.

Apa-apa pun hati ni tetap gembira kerana blog yang disayangi ni dah ada bloglist hehehe. Nanti krole akan update bloglist tu dari masa ke semasa, ok krole nak bersiap pergi kerja dulu, hari ini kena masuk kerja petang (adoi!!!) hehehe. Happy blogging semua~



p/s : kerja jangan tak kerja~

5 Komen:

biar-hati-berbicara said...

rajin bro ni keje..gud luck forever..
nnti da kaye jgn lupe blanje aku KFC je...haaa..

BW yahh

Zuewairy said...

yeahhhh.. kerja2.. kalau tak kerja tak ble buat BBQ.. ngeh3

krole said...

BHB=nnt krole blaje bro hehehe~

krole said...

zue=huhuhu...jom keja~

MaYa MustWany said...

aik belanja rayyan je?mana aci..nak gak kfc.hahaha