Wednesday, November 16, 2011

Masa Itu Gold

Assalamualaikum dan selamat pagi kepada semua member-member blogger diluar sana. Korang semua perasan tak sekarangni masa bergerak semakin cepat dari masa ke semasa? terutamanya waktu solat yang semakin lama semakin awal? "Masa Itu Emas" rasanya peribahasa ini memang sesuai bagi menggambarkan pergerakkan masa yang kita alami diakhir zaman ini. Masa tidak akan menunggu kita, sekiranya kita lambat komfirm kita akan ketinggalan dibelakang terutama di zaman yang moden ini yang mana kita perlu maju setapak kehadapan setiap masa agak boleh bergerak selari mengikut perkembangan semasa.


Lihatlah bangunan -bangunan pencakar langit yang mengelilingi kita, lihat pembangunan sekarangni, lihatlah manusia zaman sekarang, lihatlah semua itu... Masa Itu Gold so janganlah sia-siakan masa anda semua, gunakanlah masa anda dengan sebaik-baiknya. Happy blogging semua~









p/s : canggihnya~

16 Komen:

Izzah Idz said...

betul tu..
stuju sgt2 tang solat makin hari makin awal..
tengok la artis kita pun makin ramai yg dh bertaubat..
moga2 ngan masa yg ada ni kita dpt manfaatkan ngan perbaiki ibadah kita..salam

ch000tz axoera said...

heheeh betul2 :D

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

sebab buat kerja sehari2 pun kena ada target wak.masa laju je bergerak

khairul said...

bebinau aku tgk gambaq tu bro

syamsid dhuha said...

mase itu gold . betul !! hehe

sis92 said...

semoga kita semua dilindungi Allah :)

MaYa MustWany said...

wahh best pulak..
masa itu GOLD.hihihi
betul2..nice entry

krole said...

Izza=alhamdulillah kalo wak pun kata gtu hee~

krole said...

ch000tz=huhu thanks stuju~

krole said...

LM=thanks right wak..kalo lambat kmfirm ktinggln~

krole said...

khairul=huhu same r ngee~

krole said...

syamsid=huhu not silver hee~

krole said...

sis92=insyallah amin~

krole said...

MAYA=thanks maya~

Deganshah Putra said...

Dah terbang dsini keep bloging sob

krole said...

deganshah=thanks sob~