Tuesday, November 1, 2011

Duit Oh Duit

Huh!!! kalau ada sesiapa yang sudi bagi duit banyak macam tu kat krole... komfirm krole tak tolak!!! hehehe... rasanya siapa-siapa pun tak tolakkan??? biasalah dunia sekarangni semakin maju, walaupun "duit bukan segala-galanya" namun "segala-galanya perlukan duit sekarangni", kadang-kadang tu sedih juga krole bila terbaca di suratkhabar yang menyatakan ada individu yang sanggup membunuh kerana duit dan lagi menyakitkan hati orang yang dibunuh adalah darah daging dia sendiri!!! aduh!!! dah macam zaman jahilliyah kita sekarangni kan???. Gara-gara kertas yang bergelar duit habis hubungan keluarga.

Dan gara-gara duit juga manusia sekarangni sanggup menipu untuk mendapatkan kesenangan!!! yang ni krole geram sangat!!! bukan apa ada kawan-kawan krole disini yang dah terkena seperti ini, mereka join benda-benda pelaburan... MLM... dan banyak lagi... hingga gaji mereka tinggal 2-3 ratus je sekarangni dan benda yang mereka buat tu semuanya tak menjadi. Kesian krole tengok namun nak tolong tu memang tak mampu. Jadi dalam hidupnya jangan sekali terpedaya dengan benda-benda bohong ni, fikir masak-masak sebelum buat!!! dan ingat "duit bukan segala-galanya".




p/s : adus~

18 Komen:

wantie said...

Sian kan dengan org yang melabur dalam MLM tu.

Kerana duit jugaklah pemandu syarikat keselamatan di tembak .

CiK QiQi said...

betul2..tp xkate gk..byk deme guna tagline "ni bukan MLM"..hah...

kadang yg jnis lurus..namo selidik dulu,mmgcaye bulat2 le..n last2 kna tpu gk...zmn skang ni bkn sng nk sng...bkn ssh gk nk ssh..

so better pk dlu b4 btndak..ye dak krole?

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

jgn jd bodoh dek kerana nak kejar duit

BHAIHAQI COOL said...

Bagi kt saya pn , saya x tolak , saya tarik jee ~~ :D

Cikgu Jaja™ said...

duit siapa tak suka..

Miss Froggi said...

sy oun nk duit tu...hehehe

krole said...

wantie=tu r..dunia~

krole said...

cik qiqi=tu r so brpada2~

krole said...

LM=huhuhu...

krole said...

bhaihaqi=huhu tarik jgn tak tarik~

krole said...

cikgu jaja=huhuhu tau xpe

krole said...

miss froggi=da abis wak..krole bg org len hehehe

fairuz said...

oh my oh my!!!! I LOVE MONEYY $$$$$ hhahhahahaa

krole said...

fairuz=huhu

Miss Froggi said...

nk jgk...xkira..hehehe

krole said...

Miss Froggi=huhuhu da abis r~

Lily said...

Wow, byk gile duit

krole said...

Lily=bykkan wak hehehe...tp da abis~