Saturday, November 26, 2011

Semalaman di Downtown Cheras

Huargh!!! mengantuknya krole hari ini! mana taknya mengantuk semalam krole temankan member pergi downtown cheras, dia kata nak beli barang sikit tapi... barangnya pun memang sikit tapi nak cari tu pergh! mahu dua tiga jam juga mencari, krole ni kalau bab nak temankan member tak ada hal punya cuma itulah krole lebih suka keluar awal sebab bila keluar awal balik awal hehehe sebab krole dah biasa tidur awal dalam jam 10 pun dah mengantuk sangat so bila temankan member berjalan dalam jam 10 keatas komfirm macam zombie, ke hulu ke hilir krole ikut je tapi kepala otak ni memang ingat kat katil je hehehe.

Member krole tu nak balik kampung so banyaklah barang-barang dia belikan untuk adik-adiknya di kampung, korang tahu juga kan? kat downtown cheras ni banyak barang-barang yang best dan unik. Nasib baiklah member krole semalam jumpa apa yang dia cari kalau tak terpaksalah krole temankan dia malamni pergi uptown bangi pula aduh! tak larat "den". Oklah krole nak blogwalking pergi blog member-member dulu, happy blogging semua~



p/s : mengantuk~


4 Komen:

c'axoera said...

salam maaj hijrah buat kamoooo!

MaYa MustWany said...

perasan seberang jalan ada sekolah menengah??that's my school.hihihi.(dulu)hahah.dekat je ngan rumah,tapi leh dikira berapa kali gi sana.coz mas tak suka,tak tahu nak beli pe sangat,sejuk n ngantuk.hahah.tapi kalau g,memang akan beli botol sarsi lama.best oo

krole said...

c'axoera=salam maal hijrah~

krole said...

Maya=wuah!!! best tu wak~