Tuesday, November 13, 2012

Jalan-Jalan Dengan Keluarga

Hahaha!!! tergelak tengok gambar kat atas tu!!! sebenarnya hari ini krole dan keluarga keluar berjalan-jalan kat Kota Kinabalu, ohya? gambar kat atas tu adalah anak buah krole iaitu Mohd Rayyan, selalunya bila nak keluar jalan-jalan ni dialah yang pertama sekali masuk kereta, tapi lain pula ceritanya hari ini. Entahlah? mungkin tak ada "mood" lah tu? setelah mengunakan pelbagai teknik yang ada, akhirnya!!! beliau berjaya di sumbat masuk ke kereta hahaha!!! tak adalah gurau je. Perjalanan biasalah dari Beaufort nak ke Kota Kinabalu memakan masa selama 1 jam setengah bersamaan 100KM.

Boleh kata banyak tempat dah kitaorang jalan-jalan tapi disebabkan leka dan terlampau seronok sangat krole terlupa nak ambil gambar argh!!! bila teringat je terus krole "on" kan kamera dan mulai beraksi hahaha!!! gambar ni kitaorang ambil kat "water front" Kota Kinabalu. Kat sini siang tak berapa nak meriah, tapi kalau malam pergh!!! memang sesak 0o0o0!!! kerana area ni adalah salah satu tempat makan makanan "SeaFood" dengan harga yang murah. Kalau ada member-member yang nak ke sabah, jangan lupa singgah-singgah tempat ni ye, memang berbaloi.

Inilah individu yang menjadi mangsa hari ini iaiatu adik ipar krole merangkap "angkat barang, tukang ambil gambar, kejar rayyan, dan segala-galanya" hahaha!!! (gurau je). Oklah krole nak sambung jalan-jalan kejap so happy blogging semua.




p/s : sempat lagi update blog hihihi~

7 Komen:

Luqman Zakaria said...

first pic tuh..."sejibik" je muke..hahah

ecah said...

nice... ecah follow kamu & tag kamu cini:
http://pon2ecah.blogspot.com/2012/11/segmen-ingat-kita-kawan-selamanya.html

iAmCekbolat said...

pehh . hensem kejar rayyan ? cairr udah baa jantungkuu . kehkeh

syokla kk . msti dh byk berubah .

Unknown said...

nk gi kk gak satu ari nnt..

Shaiful Zaidi said...

Bestnya jalan2....esok baru giliran saya...

YattAkasah said...

best jalan..

krole said...

all : mmg best...sbab bukan slalu dpt wat camni kan~