Sunday, June 30, 2013

Majlis Pertunangan Adikku

Akhirnya...! (sambil melompat tinggi-tinggi) dapat juga krole update blog ni hahaha! gembiranya rasa hati ini. Mesti ramai yang tercari-cari krole kan? (mode perasan). Kitaorang sibuk sikit kat sini... tengok tajuk pun korang mesti dah tahu kan? yes! akhirnya my younger brother a.k.a along telah selamat bertunang dengan pilihan hatinya. Disebabkan diri ini terlampaulah sangat-sangat letih... jom layan gambar ni.

Ok... yang bersongkok kat tepi sebelah kiri tu... hah! itulah adik krole yang bertunang ni. Kat pelamin tu pula adalah intan payungnya hihihi...

Ok! waktu ni pula... wakil pihak perempuan tengah mengira duit hantaran... huhuhu... sampi tiga kali diaorang kira, sebab asyik-asyik tersilap kira da.

Ini pula waktu mak krole tengah menyarungkan cincin kat pujaan hati adik krole tu huhuhu...

Waktu ni acara dah rasmi dah selesai... yang kat sebelah kanan sekali tu... itulah adik krole (tahniah wahai adikku). Kat tengah tu pula adalah ayah krole... sedondon dengan mak huhuhu romantis begitu. Kat sebelah kiri tu pula adalah watak tambahan hahaha!... ok! gurau saja... pakcik tu dari pihak sebelah perempuan... so krole tak berapa nak kenal. Oklah... serius beb! letih sangat... so happy blogging semua.



p/s : tahniah wahai adikku~

9 Komen:

S.K.A said...

Alhamdulillah :) tahniah bt adik Krole, bila nk khwin??

Mizz Aiza said...

alhamdulillah.. tahniah diucapkan kepada adik krole.. :D

Sop said...

tahniah.. selesai 1 bab
tunggu nasi minyak la plak :)

AiSyA LiEzA said...

berapa lama bertunang?? :))

BUNDA a.k.a KN said...

assalam,

dah selamat dah majlis pertunangan adik krole yer...Tahniahlah..

Shaiful Zaidi said...

Tahniah! Selamat bertunang buat adik Krole.

Aku Penghibur said...

selamat bertunang,, tahniah untuk adik krole

Mieza Jhaa K said...

TAHNIAH..wah. grand2..siap bakal pengantin lelaki pun ada sekali...

Mieza Jhaa K said...

Ehh duit hantaran? Mgkin adab kat sana tak sama kot dgn sini..