Sunday, August 25, 2013

Aku Suka Digi

Alhamdulillah... tak sangka rupanya ada 3 iklan BE melekat kat blog krole sekarangni... ini yang buat krole bertambah-tambah sayang dengan encik nuffnang ni hahaha!. Seronok bila tengok iklan BE daripada DiGi tu... pergh! nak sebulan dah iklan tu melekat kat blog krole, jumlah pendapatan pun boleh tahan... itupun atas jasa baik korang semua yang sudi klik manja-manja kat iklan tu hihihi. 

Sebagai pengguna DiGi krole berbesar hati bila iklan dari syarikat tu melekat kat blog krole ni... hm... boleh kata kebanyakkan iklan BE krole adalah dari DiGi. Pergh! terima kasih DiGi... tak nak kah ambil krole jadi duta korang? amboi... terlebih sudah hahaha!. Oklah... krole nak gerak ni... nak pergi rumah ayah, tolong-tolong sikit buat kerja untuk kenduri kahwin adik krole minggu depan... so happy blogging semua.



p/s : terima kasih nuffnang, terima kasih semua, terima kasih DiGi!!!

15 Komen:

Mieza Jhaa K said...

Hoho..saya pun nak jugak jadi duta.. apapun tahniah Krole..murah rezeki..

S.K.A said...

Alhamdulillah =) rezeki anak tu..bro krole kgsi2 la skit rsepi dpat BE je..on going plak 2..share skit dgn sy..hu3

puteri airyn said...

wah.. tahniah tahniah..

Aku Penghibur said...

wahhh tahniah :) terbaik

PeRdU cINta said...

rezeki keikhlasan tu mr krole..alhamdulillah..mana baby zahrah ni..

Tinta Lana said...

Salam.

Ce try ubah blog jadi kaler kuning, confirm digi dtg meminang krole,ekekeke

Sop said...

tahniah
mmg dasyat lah bro krole :) nuff syg tu.. heheh

Fizi Zaidi said...

terbaik bro^..x lama lagi bole jadi duta Digi heheh

Kathy Rbain said...

tahniah..:)

luqman zakaria said...

tahniah! semoga rezeki melimpah limpah lagi..amin..hehe :)

efatin eman said...

alhamdulillah... tahniah krole!

syuk shusuke said...

rezeki3. hehe. tahniah :D

caliph shuriken said...

congratz, krole ^^

baru2 ni sy activate satu sim card digi.. siap number region sarawak ^^

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

tahniah krole.. murah rezeki.. :D

Shark Kay said...

xdek nasib ler pengguna hotlink jawabnyer:p