Wednesday, August 18, 2010

Contest Mimik Muka Paling Hodoh!

Assalamualaikum dan salam ramadhan kepada semua blogger2...hari ini krole diajak oleh blogger Tembume untuk menyertai kontest yang dianjurkannya iaitu kontest mimik muka paling hodoh!...wuahhh!!!~menarik la kontest ni,krole berminat sangat nak menyertai kontest dari Tembume ni kerana jarang jumpa kontest camni(unik)heeee...so,apa lagi krole pon cuba mencari idea camna nak buat mimik muka hodoh ni,agaknya setelah membuat beberapa kali percubaan krole jumpa juga mimik muka yang krole nak,so..untuk kontestni krole pertaruhkan gambar kat bawahni..heee...

hahaha...amacam???okai tak???heeee...krole harap dengan gambarni,krole boleh memenangi kontest ni yeahhhh!!!

-krole kena tag 2 orang : Padin & AJ
-untuk terma & syarat2 kontest ni sila klik SINI


p/s : hehehe first time amik gambaq camni ngeee...

21 Komen:

t e m b u m e said...

cayalah bro!
ada stail!
yang penting halmet tu. sangat classsss!
hahahaha.

btw, good luck!
:)

krole said...

tembume=hahahaha...yerker wak..???ngeee...okai tq2x...kontest mmg bes...ngeee...

ejum said...

kacak giler.hahaha

cik panadol said...

hahaha...klako la....

semua...vote for krole!!!

p/s: hadiah share ye hahaha...

krole said...

ejum=hahaha kacak jgk ker???ngeee...

krole said...

cik panadol=hahaha...kalo mng xdak hal ngeee...

M a W a D D a H said...

hahahaha..hodohnya...confirm menang..kekeke

tgk muka krole, kalu sedih, confirm nak tergelak..kikiki..

gud luck krole...

krole said...

mawaddah=hahaha...kte tngok jew nnt ngeee...tq2x adah...

Fyzal said...

hahaha.. mmg unik la contest ni bro. good luck bro, mana tau kot2 boleh menang.

Fyzal's Latest Entry
First Match Motivation

krole said...

fyzal=tq2x...bro ngeee..

encHIx laNDax said...

cool!!hehek~~x berni aku nak join~

krole said...

landax=hahaha...rugi tau ngeee...

cik tom said...

klakarnye pic ni...hehe...
good luck krole!!

aSmiDar said...

hihi..klakor..
segan la plak nak join..huhu

krole said...

cik tom=hehehe...tq2x wak...doakn krole mng ngeee...

krole said...

asmidar=ngeee...bes per wak...jrg jmpe contest camni...

NuSaNa NoSa 91 said...

ha3~ buruk gila.. cuba bg gmbr ni kt bkl mak mertua.. pe jd?? ^_^

krole said...

nusana nosa=hahaha..kmfirm kne tolak ngeee...

deem said...

encem juga ko sini ni ging...

krole said...

deem=hahahah...camtu pon ensem jgk ker???heee...

mRa said...

cute2! :) ehehe