Wednesday, February 20, 2013

Arwendanish GA FM Aussie

Huh! akhirnya dapat juga aku meluangkan masa untuk blog tercinta ni yeah! jom lompat bintang ramai-ramai!. Ok! waktu buka blog tadi seperti biasa diri ini akan mulakan dengan melihat ruangan kotak jerit hm... alhamdulillah ramai juga rakan-rakan blogger yang sudi singgah dan meninggalkan tapak kaki untuk krole jejak, tiba-tiba mata ini tertarik sangat dengan mesej seorang rakan blogger ni yang mengajak untuk mengikuti GAnya... pergh! sepantas kilat krole serbu ke blog beliau. Wau! itulah sebutan yang tersembul keluar dari mulut krole apabila melihat GA beliau, terbaik dari ladang! sebab GA beliau memang mudah dan senang nak join, dan hadiahnya... jom ramai-ramai kita sebut wau! dulu... memang menakjubkan sebab hadiahnya diimport khas dari negara Australia? macam tak percaya kan? tapi itulah yang sebenarnya, kalau tak percaya? klik sini atau klik banner kat atas tu!. Ohya! korang tak nak tahukah GA ni anjuran blogger mana? oh! nak tahu rupanya... cuba tengok gambar kat bawah ni.

Bila tengok header tu mesti ramai yang dah tahu kan? tapi... walaupun korang dah tahu krole nak cerita juga. Beliau merupakan blogger el iaitu pemilik kepada blog arwendanish.blogspot.com. Mesti ramai yang kenal kan? sebab setahu krolelah kan... blogger el ni jenis mesra dan slumber orangnya dalam berkawan, lagipun boleh kata beliau ni juga merupakan antara rakan-rakan blogger terawal yang krole kenal kat dalam dunia blogging ni. Kalau ada yang belum kenal, pergilah kajiselidik blog beliau... manalah tahu berkenan kat hati untuk dimasukkan ke dalam bloglist anda. Ok... ok... macam keluar tajuk pula kan, so marilah ramai-ramai join GA ni, kalau nak join klik sini ya. Manalah tahu boleh menang hadiah dari australia... serius! aku nak sangat hadiah ni, kalau rezeki tak kemana kan? oklah nak rehat-rehat kejap, esok kena bawa Mrs. krole rawatan kat klinik ibu dan anak, so happy blogging semua.



p/s : jom meriahkan GA ni~

14 Komen:

el said...

weyyyy ohsem lah n3 ang ni krole
pjg smpi ciom lantai derrr..terharu awok hahahaha
thx sepot el..lebiu until die (marah mrs krole kim slm kt die) hehehe

gud luck krole

CD said...

selamat berGA :)

Bunda_nora said...

tahniah n selamat bersegmen..

PeRdU cINta said...

good luck ok..insyaAllah mana tau rezeki bby kan..tunggu bby besar..boleh beraksi dengan bby bersama hadiah tu..siapa tahukan..ameen..menyokong satu sama lain dalam berbuat kebaikkan besar ganjaran pahala daripada Allah.. :

Unknown said...

gudluck krole ! :)

Unknown said...

gudluck krole ! :)

Unknown said...

gudluck krole ! :)

puteri kasih said...

good luck bro krole ^_^

dariilhamkehati said...

huhuhuhu ! gud luck jer mampu CP sampaikan :P hehehe ~

krole said...

el : takdak hal el..niat krole nak bantu bg meriah GA ko..hrp2 dpt mmbantu~

Nurul : thanks wak~

krole said...

BUNDA : thanks kak~

perdu cinta : terima kasih~

Mar : amboi..smpai 3 kali ko komen~

krole said...

puteri kasih : hahaha! thanks wak.mnala tau ada rezeki~

krole said...

CP ; thanks yew CP~

Mia Liana said...

Salam.... Mia datang dari GA yang sama

http://www.mialiana.com/2013/02/arwendanish-giveaway-fm-aussie.html