Tuesday, January 8, 2013

Kakiku Bertelur

Alhamdulillah... bab bawa mertua krole pergi hospital pakar di Kota Kinabalu semalam berjalan dengan lancar selancar-lancarnya (amboi). Tapi hari ini bukan itu yang krole nak kongsikan dengan korang semua. Cuba korang tengok tajuk tu, harap tak ada yang salah faham ya? bukannya kaki krole sekarangni dah pandai bertelur, maksud krole tu... kaki krole bengkak disebabkan terseliuh. Betulah kata pepatah "malang tak berbau" pergh! semalam krole terjatuh sewaktu memimpin Mrs. krole turun dari tangga (rumah adik ipar) pergh! nasib baiklah waktu tu Mrs. krole dah selamat berada dibawah. Memang sedap rasanya waktu jatuh di tangga tu, dahlah sakit... dapat bonus malu pula hahaha! mana taknya krole kata dapat bonus malu, depan khalayak ramai tu!.

Tapi biasalah... bila depan orang ramai ni sakit macam mana pun kita tak nak tunjuk kan? hihihi, waktu krole jatuh pergh! cepat-cepat krole bangun dan berlalu pergi. Waktu dalam kereta barulah krole terasa macam ada sakit-sakit kat kaki ni? tapi malas krole nak kecoh waktu tu, so krole terus memandu hinggalah ke kampung. Waktu sampai terus krole tengok kaki yang sakit tu pergh! dah bertelur kaki krole rupanya aduh! sakit memang tak terkata waktu tu. Alhamdulillah petang tadi krole baru lepas berurut, hihihi senang cerita waktu kena urut tu satu rumah dengar suara krole hahaha! sakit beb! dan yang menambahkan sakit ni bila tengok muka tukang urut tu macam tak ada perasaan saja waktu urut kaki krole yang bertelur ni. Tapi apa-apa pun terima kasih nek. Oklah nak rehat dulu, happy blogging semua.



p/s : sakitnya!!!

10 Komen:

Mar Haini Abdul Rahim said...

Masya Allah.. hehe len kali hati2 deh, lg2 pimpin yg tersyg,, hihik mujur x tergolek skali.

# cayalaa nenek :P

el said...

dpt bygkn krole jerit cm mn..sbb el nah kn urut pyalah sakit...jerit sakit2 tp gelak2 lg sbb tkg urut tu makin laju urut hahaha

sabella mohamad said...

semoga krole cepat sembuh ;D

deqjamucuxx said...

moga krole cepat sembuh yer.,,,

boni kacak said...

pergh.... aku dapat rasakan kesakitan tu time kena urut..mak aih... sakit gila ..

krole said...

JCB : tu r wak..da r Mrs. krole pragnent skngni..alhamdulillah syukur~

el : tau xpew el..sakit oo0o00o~

krole said...

deqja : thanks wak~

sabela : thanks wak~

boni kacak : mmg sakit sgt bro..sabo jela~

zulhilmi tempoyak said...

mesti ad segmen gelak beramai2 kan.. ke dorang ni caring sket.. hehehe

Anne Nurain said...

hahaha.. opss! sori tergelak plak..
len kali sila hati2 eh? kn da merasa kena urut mcm tu.. aku dah pena kena urut mcm tu, perghhh... mngalir air mata tahan sakit.. hehehe..

Wenwink Kidu.Duki said...

nak kesian ke nak gelak ye? hahahhaha gelak dulu la... sorry krole.... hihi