Monday, January 14, 2013

Belum Mampu Lagi

Sekarang ini... dimana-mana saja aku pergi mesti tak sah kalau tak tengok orang guna smartphone atau telefon pintar. Tak kira usianya muda atau tua aduh! semuanya guna telefon pintar yang canggih dan pintar tu? hihihi. Tambahan pula rekaannya amat menarik, dimana skrinnya besar dan mengunakan fungsi skrin sesentuh pergh! slide sana slide sinilah jawapannya. Apa! aku cemburu? ya! memang aku cemburu...! kena pula nampak budak kecil yang rasanya melalui pemerhatian krole hm... mungkin baru berumur dalam lingkungan 7 atau 8 tahun dah mengunakan benda canggih macam tu aduh! majunya orang kala ini. Aku saja yang ketinggalan hahaha! kalau ikut hati pergh! dah lama krole beli benda ni tapi... kalau ikut kemampuan hm... rasanya baik lagi duit yang krole ada ni krole beli benda-benda lain contohnya seperti barang dapur atau belanja Mrs. krole makan kat hotel sejuta bintang.

Krole memang dah tekad nak beli benda ni tapi tak tahulah bila nak tertunai hahaha! sabar sajalah jawapnya... guna apa yang ada, oleh kerana krole ni kreatif tahap dewa-dewa so hari ini krole berjaya mencipta telefon pintar krole sendiri hahaha! dan aku namakan produk yang hebat ini sebagai "SUMSANGKIA" hahaha! rasanya laku tak kalau dipasarkan dalam negara? pergh! semua fungsi ada. Ok manalah tahu ada yang berkenan dengan produk ni... korang hubungi saja krole melalui blog ni untuk proses pembelian (hahaha! macam betul pula). Oklah malas nak merepek panjang so happy blogging semua.



p/s : sapa yang sudi sedekah samsung s3 kat aku?

16 Komen:

ANISRAHIM said...

serupe la kiter, pakai nokia biase je :)

MizzTina said...

kdg² bila terlalu mengejar n taksub dgn teknologi, jd membazir.. itu bkn keperluan pun..



ur blog dh ada dlm bloglist sy.. =)

Miss Zahirah said...

nak s3 jgk la.. hahaah

iAmCekbolat said...

pfttttt gambar tu ! hahaha kelakarr . camera kemain besaq . tak mnahan betul memori kat atas . hahaha

THUMBS UP !

deqjamucuxx said...

hahaha... deqja pon jeles jugak , bebudak kolah pegang hempon sIII, deqja malu nak kluarkan empon dr poket... ish222

p/s: comel la 3310 tu. lama tak nmpk

boni kacak said...

kita senasib bro... terpaksa bersabar dan terus bersabar lagi ni..hehehehe

iima ❥ said...

"SUMSANGKIA" samsung +nokia...hahaha

itulah jeles jer kannnnnnnnnn kat bdk2 lah yg kai smrtphne ni.kita nak beli tuh alahaiii rasa syg benar ng RM kita tuh....baik buat beli benda lainnn...skrg asek masuk contest yang ada mng phone mane tau ada rezeki dpt free hehe (berangan~~~~)

krole said...

Anisrahim : tu r bro..sabo jela~

MizzTina : wuah thanks wak..will do da same here~

krole said...

Miss Zahirah : huhuhu tu r..sape r sudi nak bagi yew~

Bolat : hahaha! kreatif tak?belila satu wat koleksi bolat~

krole said...

Deqja : tu r wak jelez tol la~huhu 3310 mmg terbaik n tahan lasak~

Boni kacak : huhu sabo jela bro~

krole said...

Lima : hahaha! tepat skali, btul wak...dorank sng r~mak bapak belikn..cam kte2 ni sabo je la~

el said...

satu je krole lupa taruh..helmet...ha senang xyah nak pegang2..taruh atas kepala hahahaha

krole said...

el : hahaha! tol jgk el..le tmbah ni nnt~

puteri kasih said...

selagi telefon yang sedia ada masih boleh diguna pakai..takperlulah kot terlalu ikut gadget2 terbaru..sebab memang tak terikut pun.

ciptaan bro tu ..gerenti memang akan hangat di pasaran..hehehe

zures said...

Hahaha canggih sungguh ciptaan mu itu....

shidaR said...

shida dah merasa samsung galaxy S3..ok jer lebh kurg tab rasa mcm rugi beli baik tgu note 2 jer haihh...