Friday, January 18, 2013

1st Giveaway By Puterikasih.com

Tengok tajuk saja mesti korang dah tahu krole nak cerita apa kan? ya! setelah sekian lama aku memendamkan diri daripada bersegmen kini... hari ini aku akan join sebuah segmen yang dianjurkan oleh sahabat krole iaitu blogger puteri kasih atau korang boleh panggil puteri kayangan atau puteri gunung ledang atau puteri yang kat TV3 dulu tu hm... "yang penting enjoy" hahaha! ok sudah! bab nama samaran yang lain tu krole bergurau saja, panggil saja beliau puteri kasih ya (wak jangan marah ya). Selama ini aku hanya melihat kawan-kawan bersegmen dan menang! hadiah topuplah! hadiah baranganlah! hadiah telefon bimbitlah! argh! aku pun nak juga cuma... belum jumpa lagi segmen yang berkenan dihati nuraniku ini, bab hadiah tu memang mantaplah cuma tak berkenan, tapi giveaway dari puteri kasih ni lain sikit sebab tak banyak syarat yang ditetapkan (mudah nak join), dan hadiahnya hm... malas nak cerita korang cuba tengok sendiri disini klik sini. Tapi serius beb! jangan pula korang pengsan kerana terkejut dengan kehebatan hadiah-hadiah GA beliau ya.

Bagi yang belum mengenali blog puteri kasih, hah! cuba tengok gambar diatas tu? ya itulah blog puteri kasih, kepada peminat warna purple anda amat digalakan berkenalan dengan beliau ya. Dari blog pun kita boleh tahu yang empunya ni berhati lembut sebab warna yang digunakan didalam blog beliau kebanyakkannya warna-warna yang lembut, senang cerita sedap mata memandang dan susunan gadget-gadgetnya pun menarik, kalau korang tak percaya klik sini dan anda nilailah sendiri. Eh? macam dah melalut jauh aku ni so bagi menyempurnakan syarat-syarat GA ini krole akan tag seorang sahabat blogger iaitu Caliph... Bro! jangan tak join pula ya hihihi.

“1st Giveaway By Puterikasih.com ini dianjurkan oleh Puterikasih.com dan ditaja bersama oleh All About CraftDikbiAzie NamicoJosrevalution @JRNurul SyarafinaAzziamiza, ZuhanifKiosk Vitamin, Cik YayaKimmie Serembanmaya.com dan Kaspersky Malaysia


p/s : jom meriahkan GA ni~

18 Komen:

MizzTina said...

gud luck.. mana tau rezeki, dpt adiah kecik pun dh bertuah..

iAmCekbolat said...

semoga berjaya . kaw tiauuu . eh salahh


kaw timmmm ~

deqjamucuxx said...

gud luck !! :)

Wenwink Kidu.Duki said...

good luck krole. hehehe

aSmiDar said...

Nkkk join.....

Sis Eiyan Azian said...

goodluck juga tau :) hihi

fuZa said...

fuza pun join sini

puteri kasih said...

wahhh banyaknyer nama samaran puteri..haha

thanks bro krole :)

good luck yer ^_^

Misz Fazie said...

good luck yup :)

shaiful zaidi said...

menarik ni..

Good luck!

krole said...

Mizz Tina : tu r wak..sje mncube2 ni

Bolat : huhu kautim la wak, le lak tersilap hihihi...wak tak nak joinkew?

deqja : thanks wak~

wen : thanks wen..joinla jgk yew

krole said...

asmidar : amat dialu2kan~

Eiyan : gud luck jgk~

fuza : yeah! mantap~

puteri kasih : huhu thanks sudi bce entri GA wak ni ngeee...oraitz, mana tau ada rezeki kan wak~

krole said...

Misz Fazie : thanks awak ~

Shaiful : huhu..join bro...mna tau ada rezeki kan~

MaYa MustWany said...

gud luck abg krole :)

khairul hassan said...

good luck Krole..sory lama x singgah busy skit

sa mic said...

datang dari GA yang sama , goodluck ;)

eymasu said...

terbang ke sini..hew..gud luck(^_^)DKDE

http://eymasushoppe.blogspot.com/2013/01/1st-giveaway-by-puterikasihcom.html

Azwar Syuhada said...

Good luck krole !! azwa datang dari segmen yang sama.. :)

http://miss-azwarsyuhada.blogspot.com/2013/01/1st-giveaway-by-puterikasihcom.html