Friday, June 24, 2011

Seronok Tidak Terkira

Huh!!! macam mana krole nak mulakan entri kali ini ya??? hm... yeah!!! argh!!! ooo!!! seronoknya rasa hati ini!!! esok dah adalah hari terakhir krole berkerja selepas tu??? yeah!!! balik kampung hihihi... mana taknya krole seronok sangat dalam setahun paling banyak pun 2 kali je krole dapat balik kampung, salah satu faktor kenapa terjadinya sepeti itu adalah duit, pergh!!! bila balik kampung budget kena ada~ tambang pun kadang-kadang boleh sampai seribu keatas pergi dan balik hah!!! tapi alhamdulillah kali ini krole dapat tiket murah sikit berbanding yang sebelumnya hihihi awal booking, nasib baiklah cuti lulus kalau tidak komfirm burn macam tu je. Tapi risau juga krole kalau terlampau seronok ni??? kadang-kadang bila kita terlampau seronok mesti ada benda yang akan kita terlupa untuk bawa nanti.

Harap-haraplah tak ada benda yang akan tertinggal kali ini~ aik??? macam selalu jadi je hehehe... tak tahulah krole nak kata macam mana, bila krole balik kampung je mesti ada benda-benda yang terlupa nak bawa... so krole harap kali ini tak adalah benda yang tertinggal... terutamanya barang hantaran krole ni ahaks~




p/s : happy blogging~

18 Komen:

matdin said...

wuahh!! krole dah nak kawen ke? tahniah2 hee... sori krole lama tak jenguk hehe..

chuu muqhlis said...

hyep krole! sukenye dia balik kampung., nk kirim ole2 dr kampung ye h0h0 :P

CiK QiQi said...

krole...slmt bcuti..qiqi pn ak bcti tp mggu lg 1...huhu...xtau la cui pnjg ke pndek.ehehe

sarah mohamad said...

ish jangan fikir -ve krole. fikir nak jumpa parent jee hehe :D have a safe journey krole :D

Halimatun Sa'adiah said...

krole nk kawen da ek??? tahniah!!
matun nk amplang tau...

Md Syukran said...

ko nieyy krole ada2 jak gembira ko ni... ede

izzysabki said...

krole di negara mana?sampai kne bli tiket beribu2..tiket kapal trbang ker?

i am S!L4H.. said...

ooo pkcik krole nak blik kg ye. nti bole bwk ole2. heee

bahaye sonok2 sgt ni. ngee

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

salam awak..tak tau pun krole nak kawen.tahniah dr saya ye.patut lah tak jenguk2 blog..busy eii

krole said...

matdin=hihi xpe matdin krole ok je...aha~ bulan 9 ni kahwin

krole said...

chuu=sori chuu baru terbaca komen ni..kat kampung langsung tak online~

krole said...

cik qiqi=wuahh bestnye dia~

krole said...

sarah=thanks wak~

krole said...

matun=aha ye matun..krole kahwin bulan 9..adus sori krole kat KL da ni..bru trbaca komen matun~

krole said...

md syukran=huhu msti hepy bro~

krole said...

izzy=huhu x r bro..krole dok semenanjung je ni..tiket tu mahai sal krole beli lewat..

krole said...

silah=sori ye silah..bru tngok msg dr silah uwah

krole said...

LM=wuah!!! thanks wak..sori tak smpat nak gtau..sibuk tol