Thursday, June 16, 2011

Selalu Bersama Kamu

Kalau boleh krole tak nak berpisah dengan "si dia" walau sesaat pun, "si dia" seperti nyawa krole... kalau terpisah alamatnya matilah diri krole ni, tapi nak buat macam mana kehidupan ini sentiasa perlukan pengorbanan dari kita kan??? walaupun terpaksa berpisah jauh namun krole gagahi jua, sentiasa memberi semangat kepada "si dia" agar sentiasa bersabar kerana satu hari nanti kita pasti akan disatukan juga insyallah, tapi kenapa "si dia" tak nampak pengorbanan krole selama ini, krole tak salahkan dia cuma mungkin diri krole ni yang tak cukup bagus untuk mendidiknya~ kecewa krole... tapi bukan kecewa terhadap "si dia" tapi terhadap diri krole sendiri... rupanya banyak lagi perkara yang belum krole tempuhi dalam hidup ini...??? krole cuba membuat "si dia" faham namun tiap apa yang krole buat mesti menemui jalan buntu, teruk krole ni kan??? walhal satu hari nanti krole ni kan akan menjadi ketua keluarga... beginikah sikap seorang ketua keluarga??? teruk krole ni... krole ni memang tak guna.

Maafkan krole kerana menulis cerita macam ni... mesti ramai member-member yang tak suka kan??? maafkan krole cuma krole kecewa dengan diri krole sekarangni... sini je tempat krole untuk luahkan semua yang terbuku kat dalam hati krole... maafkan krole... krole memang tak guna.



p/s : jangan jadi macam krole...

12 Komen:

waRDah a.k.a QiQi said...

walau siapa atau apa pon 'si dia' tuh, jom2 men warna pelangi..

biar gembira selalu.. :)

Halimatun Sa'adiah said...

luahkan saja krole...
moga dpt pyelesaian yg terbaek utk mslh krole tu...

NARDtheNERD said...

jgn la cam ni..
think positive ok..
:)

NasZ said...

sabar k?..huhu..

jom tengok hasil segmen paling simple saya..

HASIL SEGMEN PALING SIMPLE : BAGI SAYA SATU AYAT ...

Miss Lady Iena Nazir said...

Sabarlah..

semua itu ade hikmahnya..


(:

Norhayati Rostam said...

Uih, first time tengok member Yati yang sorang ni emo.
Cool Krole.
Take time.
Everything will going smoothly.

krole said...

wardah=thanks wak~

krole said...

matun=thanks matun...krole hargai sgt~

krole said...

Naddy=insyallah wak..thanks~

krole said...

Nasz=thanks bro~

krole said...

Miss lady=insyallah wak~

krole said...

norhayati=thanks wak..maafkn krole...bat en3 camni...jgn jd cam krole...