Monday, June 13, 2011

KL Gangster Mahu Disaman?

Huh!!! baru saja filem ini meningkat naik dipasaran tiba-tiba ada pula kes nak kena saman??? padahal filem ini baru sahaja ditayangkan dan banyak mendapat pujian daripada pelbagai pihak diatas kualiti pelakon dan jalan ceritanya yang banyak memberi pengajaran kepada penonton-penonton yang melihatnya, krole hari tu tengok kat The Mines pergh!!! waktu tu memang sesak gila, maklumlah baru keluar~ huh!!! tapi krole memang nak tabik springlah kat pengarah muda Syamsul Yusuf ni kerana berjaya membuat sebuah filem aksi yang memang lain daripada yang lain huh!!! tapi pagi ini lain pula ceritanya, pengarah muda ini akan bakal disaman oleh PEKIDA (pertubuhan kebajikan dan dakwah islamiah malaysia ??? hanya kerana mereka merasakan filem itu seperti memburuk-burukkan pertubuhan mereka??? hanya kerana dalam filem itu ada menyebut gelaran ayahanda, abang long, kak long dan abang kawasan??? adoi pula dah!!! tak faham betul krole perkara kecil macam tu pun nak terasakah??? biasa dengar peribahasa ini tak "siapa yang makan cili dialah yang akan rasa pedasnya".

So kenapa nak terasa sangat??? adakah perkara itu betul??? huh!!! kalau macam inilah negara kita rasanya sampai bila-bila industri perfileman negara kita tidak akan maju malah akan merundum ditinggalkan zaman~ macam mana??? buat filem punyalah best tiba-tiba nak kena saman pula??? lepas tu alasan nak saman tu hanya kerana perkara kecil macam tu??? huh!!! apa-apa pun malas krole nak ulas panjang nanti kena pula... kita tunggu je siapa yang akan menang nanti???



p/s : KL ganster memang best!!!

10 Komen:

syufaa said...

huhhh..
terasa sgt gamaknye tuuu...
xpaham laaa..
padahal tu benda yg sgt general..

zazaw said...

ahaha
biasa lah manusia
tak boleh tgk org lebeh
HAHAHA

diana said...

dengarnye kutipan dah 5 juta ye..

sarah mohamad said...

alah perkara kecik je pun. tu pun nak saman menyaman.

A N A K - A N A K K U said...

erm setuju sgt....mende kecik x perlu diperbesarkan...x semua org phm pasal gelaran tue.....tp kalau bkn org dlm buka cite...xkn kita nak mereka cite...ops....

krole said...

syufaa=tu r wak..general sgt...adus2

krole said...

zazaw=huhu tu r wak..camne r nak maju~

krole said...

diana=pergh!!! memang laku siot!!!

krole said...

sarah=tu r wak...padahal cete filem je~

krole said...

anak-anaku=huhuhu tol2 wak..krole stuju ups!!!