Wednesday, June 15, 2011

Aku Ingin Berseorangan

Kebelakangan ni tak tahu kenapa??? krole suka menghabiskan masa berseorangan... tak tahulah semenjak dua tiga menjak ini banyak perkara yang terjadi keatas krole, membuat krole berfikir bahawa bersyukur sangat dapat hidup didunia ini walaupun kita tahu bahawa semua ini hanya sementara~ mati itu pasti kan??? dengan berseorangan krole dapat merenung lagi tentang kehidupan ini dengan lebih mendalam~ huh!!! korang jangan salah sangka pula, krole bukannya mengalami sindrom kemurungan ahaks~ jauh sekali, tak tahulah nak terangkan macam mana~ sekiranya ia kemahuanNya apa-apa pun boleh berlaku keatas kita tak kira sebaik mana kita mengelaknya hm... ramai juga member-member krole perasaan akan perubahan yang krole buat sekarangni, bukan nak tarik perhatian pun cuma mood memang nak berseorangan sekarangni, best juga bila tahu ramai yang ambil berat tentang kita kan??? tambah-tambah member serumah krole ni ahaks~ siap belikan krole kueh kejap tadi, krole tolak pemberiannya tapi dia paksa juga, selagi dia tak nampak krole makan dia tak akan keluar dari bilik krole hehehe.

Syukur sangat dapat kawan seperti dia ni, huh!!! sekali krole makan kueh tadi pergh!!! terus lapar pula perut ni adus-adus... kejap lagi masak nasilah!!! hm... nak makan lauk apa hari ini ya??? siapa-siapa ada cadangan??? janji bukan ayam... krole dah naik muak dah dengan ayam ni, ayam masak kicap, masak sos, masak sup, masak... kira semualah~ hehehe...



p/s : aku ingin berseorangan :p

12 Komen:

syarifahsidrus said...

erk, bahaya ni..hee

Mrs.Yie said...

jangan selalu duk sorang2 ye krole..takut nanti dapat penyakit kemurungan..susah nak ubat..

NasZ said...

makan je nasi ayam KFC..hehe..

Tak pun lauk daging goreng kunyit..huhu..



SEGMEN SIMPLE: KEKUATAN DAN KELEMAHAN DIRI AKU ...

Kiera Qaira said...

ske sndri2 yer..emm
lain cam je bnyik uh..:DD

M a W a D D a H said...

ni mesti krole pikir sgt2 psl masalah ni kan smpi rse camtue...leh je nk kongsi ngan adah...:)

sarah mohamad said...

krole. jom pekena mcd sama2 :)

krole said...

syarifahsidrus=uwahhhh~

krole said...

mrs.yie=thanks kak..krole hargai nasihat tu~insyallah~

krole said...

Nasz=huhuhu...caangan menarik!!! hehehe

krole said...

keira=ye wak..mmg lain pon :(

krole said...

adah=malu nak kongsi wak~

krole said...

sarah=thanks wak~