Wednesday, June 1, 2011

Bila Hati Dah Berbunga

Huh!!! apakah maksud tajuk entri kat atas tu??? hehehe... krole pun tak tahu kenapa nak buat entri jiwang pula malamni ahaks~ bukan apa, bila hati dah berbunga semua apa yang kita lakukan didalam hidup seharian kita indah je rasanya kan??? korang semua yang tengah hangat bercinta sekarangni mesti faham maksud krole kan??? hehehe senang cerita pada masa hati berbunga ni pijak semut pun tak mati??? huh!!! tapi pesan krole kepada semua sang pangeran cinta diluar sana cinta itu bukan selalunya indah??? maksud krole dalam bercinta kena ada batas-batasnya jangan main ikut rasa hati je... kenapa krole kata macam tu??? cuba korang tengok tajuk-tajuk utama kat surat khabar masa kini, kes buang bayi!!! merata-rata je!!! di longkanglah, di tandaslah, dan banyak lagilah!!! itu semua gara-gara penyalahgunaan cintalah tu!!! huh!!! bila baca kes-kes macamni memang angin satu badan krole, slumber je diaorangni membunuh!!! nyawa tu!!! kata cinta kenapa tak bertanggungjawab, kesian kat bayi tu tak sempat handak melihat keindahan dunia ni~ memang berjiwa binatang!!!.

Binatang pun tak teruk macam tu, walaupun binatang tak dianugerahkan akal fikiran mereka tetap akan menjaga dan menyayangi anak mereka, terbalik pula dengan manusia yang berakal... dapat anak buang kat tong sampah!!! adus... apalah nak jadi~ so kepada pencinta-pencinta diluar sana, bercinta... bercinta juga ingat batas-batasnya ya~



p/s : berbungakah???

12 Komen:

waRDah a.k.a QiQi said...

you are soooooooooooooo rite krole....

mak ayah n ahli keluarga patot lebih peka dn ambil berat hal anak2.. hurmmm~

cik panadol said...

hahaha tau2...hati org tu tgh berbunga2 la ni kn...sweet!

p/s:-cepat2 ye...hikhik

sarah mohamad said...

bercinta pun ada batasannya. tak boleh ikut hati je nanti merana lah jawabnya hiks

M a W a D D a H said...

ingatkan krole tgh berbunga2 skrg nie...hehehe...

diorang yg berkenaan hanya menurut nafsu semata-mata dan tak berfikir panjang.

nazirah said...

laaa.... tajuk dah berbunga-bunga..
ingatkan krole da ade someone special.. hehe.. ;)

Gayahspears said...

bunga2 cinta ka ni krole???huhu
ape2 pon family first :)

krole said...

warda=huhuhu thanks wak~

krole said...

cik panadol=huhu~mmg tgh berbunga~

krole said...

sarah=tol wak~

krole said...

adah=huhu mmg pun wak tgh berbunga skangni ahaks~

krole said...

nazirah=huhu mmg dah ade wak~huhuu

krole said...

gayahspears=huhu tol wak family first...hehehe tgh berbunga skngni~