Tuesday, June 14, 2011

Dugaan Yang Perlu Ditempuhi

Orang selalu kata bila kita hendak memulakan hidup baru dengan "si dia" mesti akan menerima pelbagai cubaan dan dugaan dalam kehidupan harian??? dalam keseronokkan krole dan "si dia" menguruskan majlis yang bakal kitaorang alami... banyak dugaan dan cubaan yang mendatang tapi alhamdulillah syukur krole ucapkan ke hadrat illahi kerana "si dia" selalu berada disana apabila krole memerlukannya, "si dia" selalu membuat krole tersenyum walaupun ditimpa masalah, membuat krole ketawa dikala kesedihan... "si dia" sangat memahami krole, rasanya "si dia" lebih memahami diri krole berbanding krole sendiri??? semua tentang "si dia" selalu menarik perhatian krole, krole sayang sangat dengan "si dia"... kelebihan dan kekurangannya seperti menjadi pelengkap pada diri krole yang banyak kekurangan juga, dalam hati krole selalu berharap "si dia" pun berfikir begitu juga terhadap krole~ kosong sangat dunia ini sekiranya tak dengar gelak tawa daripada "si dia", ok-ok dah~ nanti muntah pula korang dengan ayat-ayat merapu dari krole ni kan???.

Uwah!!! nak balik kampung!!! inilah susahnya bila bercinta jauh-jauh pergh!!! memang rindu tahap gabanlah!!! eh??? bukan-bukan... rindu tahap... kamen raider dah ni ahaks~ pagi tadi tension sangat~ adalah masalah krole dalam kerja ni... nak cerita malu, tapi boleh kata ini merupakan dugaan terbesar dalam hidup krole buat masa ini~ tapi... "si dia" dapat menenangkan hati krole yang tengah serabut sangat tadi, terima kasih kerana selalu bersabar dengan krole....


p/s : love... love... love

10 Komen:

Miss A said...

ouhhh,so sweet <3

NasZ said...

sweet sangat2..huhu..

jemput join segmen simple saya..huhu..

SEGMEN SIMPLE: MENU AKU MASA BERDUIT DAN MASA TAK BERDUIT (SENGKEK)..

M a W a D D a H said...

wahhh..krole dah ade 'si dia'...:)

Shiela Latif said...

owh dah ada si dia rupanya...semoga berkekalan ya krole :)

blog-tips-kurus said...

heeee... banyak GULA ni! :-)

krole said...

miss A=thanks wak~

krole said...

Nasz=wuah!!! thanks..huh!!! menarik...nnt krole usha~

krole said...

adah=huhu ye wak...lme da~sje tak gtau~

krole said...

shiela=thanks wak~amin..

krole said...

tips=huhhu mmg pon~