Friday, June 17, 2011

Sinar Harapan

Dimana saat krole jatuh... krole bersyukur sangat-sangat kerana diberi sinar harapan olehNya, insyallah krole akan cuba sebaik mungkin untuk meperbetulkan kesilapan-kesilapan yang telah krole lakukan, syukur sangat~ diatas nasihat kata semangat daripada member-member semua (alam maya dan alam sebenar) tak putus-putus menasihati krole, korang semua memang terbaik!!! semangat krole untuk meneruskan kehidupan ini pun datang kembali sedikit demi sedikit walaupun ia akan mengambil masa namun mulai hari ini krole akan lebih menghargai nyawa yang dianugerahkan kepada krole. Insyallah walaupun kita tak boleh mengelakkan daripada melakukan kesilapan didalam hidup ini, apa yang perlu kita buat adalah belajar daripadanya kan??? walau sepahit mana pengalaman itu, insyallah walaupun agak sukar krole akan cuba sebaik mungkin, walau hati ini terasa sakit sangat krole akan hadapi juga terima kasih "sinar harapan" rasanya tanpa "sinar harapan" krole akan semakin tengelam kedalam kegelapan.

Menyalahkan diri sendiri... walhal tiap apa yang kita buat boleh diperbetulkan... Alhamdulillah syukur sangat... apa-apa pun krole mengundur diri dulu, kerja malam hari ini... krole nak ucapkan terima kasih kepada semua yang ambil berat sangat denga krole serius krole terharu, kata semangat daripada korang semualah yang membuat krole sampai ke tahap ini~ happy blogging ya...



p/s : sinar harapan untuk krole~

9 Komen:

meaw said...

krole, go go go....don't give up okay,kawan-kawan sentiasa support !

chuu muqhlis said...

be strong krole :) lame x singgah sini :P

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

salam krole
jgn mudah putus asa.tenggelam dlm kehampaan tu tak bagus.kuat kan semangat dan teruskan melangkah wahai sahabatku.mana hilangnya krole yg ceria yg saya kenal dulu?awak boleh meneruskan langkah,saya pasti tentang itu.Ingat lah Allah sentiasa ada utk awak mengadu.moga lps ni awak lbh tenang dan semangat akan muncul sedikit demi sedikit.

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

salam krole
jgn mudah putus asa.tenggelam dlm kehampaan tu tak bagus.kuat kan semangat dan teruskan melangkah wahai sahabatku.mana hilangnya krole yg ceria yg saya kenal dulu?awak boleh meneruskan langkah,saya pasti tentang itu.Ingat lah Allah sentiasa ada utk awak mengadu.moga lps ni awak lbh tenang dan semangat akan muncul sedikit demi sedikit.

sarah mohamad said...

once kita dah terjatuh tak semestinya kita akan terus terjatuh. berusaha untuk terus naik dan naik lagi okeh krole :D

krole said...

meaw=huhuuh~thanks wak..da okai da

krole said...

chuu=chuu!!!muqlis tu nama chuu ke...kalo ye..same r name kte wak~

krole said...

LM=thanks wak..xpe2..krole okai wak~

krole said...

sarah=thanks sarah...krole akn ingat slalu~