Wednesday, June 15, 2011

Keindahan Pagi Yang Menakjubkan

Huh!!! selalunya krole asyik komplain je pasal kerja malam ni kan??? tapi sebenarnya ada juga kelebihan kerja malam ni, krole tak tahulah sama ada korang anggap ini kelebihan atau tidak tapi bagi krole pergh!!! memang tak terbayanglah betapa beruntungnya krole kerja malam ni, semalam dalam lingkungan jam 12 keatas krole dengan seorang member ni tengah duduk lepak sembang-sembang atas alasan tak dapat tidur hehehe... tengah kitaorang sembang-sembang krole sempat dongak ke langit, huh??? memang takjub krole dengan ciptaan Yang Maha Esa~ cantik sangat kalau bukan kerana kerja malam rasanya krole tak akan perasaan keindahan semalam, ala... biasalah kalau diluar pergh!!! yang kita tahu jalan-jalan dengan member-member je mana lah nak sempat menghayati keindahan malam, terlampau sibuk mencari hiburan dunia~ tapi semalam pergh!!! memang beruntung rasanya dapat tengok keindahan tu damai rasanya hati ini dan terasa kerdil sangat diri ini disisiNya. Lepas itu peristiwa pagi tadi memang tak dapat krole lupakan.

Pemandangan matahari terbit memang tersangat indah hingga tak terungkai dengan kata-kata... syukur sangat dapat melihat kebesaran ciptaanNya~ kalau krole tak kerja malam semalam rasanya krole tak akan dapat merasa keindahan tadi... kerana kalau kat luar mungkin tengah sibuk berjogging atau apa saja aktiviti yang boleh mengeluarkan peluh sehingga lupa untuk menghayati ciptaanNya yang ada disekitar kita kan??? syukur sangat~




p/s : tenang rasanya hati~

6 Komen:

syufaa said...

mesti tenanggg kan! :)

Zura said...

keindahan yg xde galang gantinye..

sarah mohamad said...

untung jugak kerja malam ni hiks :)

krole said...

syufaa=emm~ tenang sgt..

krole said...

zura=tol zura..krole stuju~

krole said...

sarah=mmg untung pon wak hehehe~