Friday, June 10, 2011

Semakin Hampir

Mak!!! krole nak kahwin!!! hehehe~ sila abaikan jeritan batin krole tu ya... uwek!!! ups ada yang termuntahkah??? korang semua yang biasa dengan krole mesti perasaan akan perubahan dari krole kan??? bukannya krole dah malas dengan berblogging ni atau kehabisan idea untuk update!!! hehehe... sebenarnya banyak sangat idea krole sekarangni, berlambak-lambak cuma tunggu masa je untuk ditaip ahaks~ krole sibuk sangat sekarangni, kalau nak cerita tu hehehe rasanya awal lagi kot~ tapi krole ada bagi pembayang dah dalam entri ni dan entri-entri sebelum ni so korang semua buat-buat faham ya. Biasalah bila jauh dari kampung, kalau nak urus benda-benda macam ni rumit sedikit, namun krole akan cuba juga buat sehabis baik~ barang-barang pun dah hampir semua krole dapat dan tarikh pun semakin dekat, pergh!!! cuak juga krole dibuatnya~ tapi harap semuanya akan berjalan lancarlah nanti, korang doa-doakan krole ya, tanpa korang siapalah krole~ aik!!! tiba-tiba pula huh!!!.

Namun perasaan krole sekarangni sukar nak digambarkan... rasanya tak ada satu ayat pun dalam dunia ini yang boleh menterjemahkan apa yang terbuku dihati krole, hanya Allah S.W.T saja yang tahu... gembira, happy, seronok.... argh!!! tak tahu nak guna apa ahaks~ apa-apa pun sebelum krole tamatkan entri kali ini, terima kasih krole ucapkan kepada semua kerana sudi menjenguk dan mengomen karya-karya krole ya... sayang korang semua... nantikan update krole dimasa akan datang ya... yeah!!!.


p/s : ehem2~

4 Komen:

CikYana(",) said...

erkk awak nak kawen dah ke?
hihi tahniah2 :)

blog-tips-kurus said...

congratessss!!
*bagi la ai duluuuuuu.. (",)

#nak tanye:
kalau lahir kat Labuan & kerja di Labuan, dapat tak EPW? sori tanye sini..

krole said...

cik yana=huhuhu~

krole said...

tips=rasanye x dpt wak...krole pon x arif mende camni...sal tu kan wilayah persekutuan...adus2...tol ke tu???tips ni org labuanke???