Thursday, September 30, 2010

popularkah???kroleZONE...

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua blogger2...wuahhhh!!!kalau korank masih ingat pada 15 ogos 2010,blogger FBI a.k.a amirasyraf telah menganjurkan satu kontest untuk mengetahui tahap kepopularan (ups,tolker ejaan ni???) blogger2 yang diminatinya,alhamdulillah krole tersenarai didalam list FBI dan semalam krole dapat tahu krole memenangi kontest tue,yeahhhh!!!tapi popularke kroleZONE ni???

peserta2 yang tersenarai :

1.Aiz


2.Amoi


3.redboy


4.budak nakal

wuahhh bukan calang2 blogger yang tersenarai dalam kontest ni~pelik juga krole???kalau banding dengan peserta2 yang lain ni,jauh lagi r krole nak sampai tahap2 dorank ni,kerana dorank ni dah boleh kira otai2 dalam dunia berblogging ni~apa2 pun krole ucapkan tahniah kepada semua yang terlibat...heep2 horayyyy!!!


p/s : dapat hadiah g yeahhhhh!!!

12 Komen:

CiK QiQi said...

fofular la 2..sne sni de krole..hehehhee....malu2 lak die.keh3

krole said...

cik qiqi=wuahhh tq2 qiqi...malu r ngeee~

Norhayati Rostam said...

famous la krole.
kalo tak famous, yati pun tak kenal krole agaknya.
wahaha.

aSmiDar said...

Krole popular dikalangan yang popular..hehe

Azmi said...

tahniah la krole..kih3

amirasyraf said...

krole..hadiahnya Top up kan.Krole kasi nombor telefon krole send nombor telefon krole melalui email dalam tempoh 7 hari mulai sekarang k.thanks hantar no.tel di amirasyraf10@yahoo.com

masturah idrus said...

dasat nye krole ni... tahniah!

krole said...

norhayati=wuahhh tq2 wak..wak pon femes..kalo x camne krole knai ngeee~

krole said...

asmidar=wuahhh tq2 wak ngeee~

krole said...

azmi=tq azmi kerana sudi komen en3 krole

krole said...

amirasyraf=wuahhh krole dapat topup...spantas kilat krole antaq email kat FBI

krole said...

masturah idrus=wuahhh dasyat ker wak???ngeee~