Sunday, September 19, 2010

Sedih Sangat

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua blogger2...hari ini mood krole sedih sangat~nak dijadikan cerita...tadi ramai member2 sepenjawat lepak kat rumah krole,tengah kitaorang sembang2 ada seorang member ni(nama tak boleh sebut)masuk kebilik krole,tiba2 jew dia ketawa dengan kuatnya,dan keluar semula...krole pun tanyalah dia...kenapa~???dia pun dengan slumbernya membawa semua member2 masuk kebilik krole dan menunjukkan apa yang membuatkan dia ketawa dengan kuat tadi...

rupa2nya dia gelakkan poster yang ada kat dalam bilik krole,nak tau poster apa???heeee~dia gelakan poster "superjunior" yang krole lekat kat dalam bilik tu...tapi bukan kerana itu krole sedih~krole tak kisah pun kalau dia nak gelakan krole...tapi yang krole tak boleh tahan dia kata krole "gay",teruk krole kena dengan dia tadi,itulah...inilah...krole tahu dia bergurau,tapi kengkadang tu kena ada batasnya.

hanya senyuman sahaja yang krole boleh lemparkan dengan gurauannya tadi,terdetik dihati krole...salahkah aku meminati superjunior???gayka kalau meminati artis2 lelaki???walhal dorank pun ada meminati artis2 lelaki,contohnya seperti faizal tahir...itu tak gay pula???adoi~pening kepala krole pikir pasal benda ni...so krole nak tanya korank semua,salahkah krole meminati "superjunior"???



p/s : mood=sedih...:(

22 Komen:

kue said...

jgn moody bro..biasela tuh..mmbr2 ade modal nk kena kan ko,pape pown boleh jadi modal sbb nk kena kan ko..arap bersabar k :)

krole said...

kue=heheheh~tq2...

asfz lily said...

alo..alo..
xmo la sedey2..
mungkin dowang kata krole gay sebab dowang jeles xde poster tu juga...
ekeke ^__^
chill k :)

aSmiDar said...

lahai..cianya kat krole..
tak patut tau dorang..
tak salah pon minat superjunior asal tau batas y telah ditetapkan..:)

Azmi said...

tak le..
hha saje diorang nak buat modal nak kenakan krole...
hidup biar sedap

DaRa MaNiskU said...

alahai..cepuk ramai2..haha
xderlh..jnji krole tahan sabar..xmudah melatah..kn nmpak cool..

JUJAMAFIA said...

kite minat artis laki, depa x kata pon kite gay..hik..hikk~
sabo jelah~

Nur Hayaty said...

adess...beselah tu krole,kaum lelaki mmg suka bahan member dorang,nak2 ada citer best,lagi lah dorang bahan kaw2 nya..tapi tula,kadg2 niat dorang nak bergurau,tapi terlebih gurau bole menyebabkan org yang kena bahan tu terasa...sabar k krole...member2 sekolah yaty pun semua masuk air,nak cakap ikut suka je...hehehe

krole said...

asfz=wuahhh tq2 wak...yer dorank jeles tu~heeee...

krole said...

asmidar=tol kate wak...cme dorank x pikir g2...uwahhhh!!!

krole said...

azmi=krole pon rse g2...cme td agak terover jgk mmber krole sorang tu...

krole said...

dara manismuu=hehehe~sal tu krole snyum jew kat dorank...mls nak layan sgt...

krole said...

jujumafia=sal wak gurl...ngeee...

krole said...

nur hayaty=wuahhh thanks wak~krole hargai sgt...heee...

FloEllen said...

adoii...ada ka mo kasih ketawa kan..so kalo kami pompuan minat artis pompuan cthnya stacy..so pompuan tu lesbian ker...hahhaa..jum panggil kwn krole tu fikir sket..ahaks!!

FloEllen said...

adoii...ada ka mo kasih ketawa kan..so kalo kami pompuan minat artis pompuan cthnya stacy..so pompuan tu lesbian ker...hahhaa..jum panggil kwn krole tu fikir sket..ahaks!!

krole said...

FloEllen=hehehee~tq yer ellen...tol jgk kan...:p

Azmi said...

haha..krole nape tak hempuk je kepala dia..kah3

krole said...

azmi=heeee~walau camne pun dia ttp mmber krole...ngeee...ade gak plan camtu,tp xyah r heee...

Jericho said...

Ala.. perkara damit saja ba tu po. Mun dorang kasi ketawa tu, memang tiada kerja la tu.. Yang penting kau tau diri kau sendiri. Takkan la mau minta artis perempuan konon baru namanya normal?

krole said...

jericho=tq ya po...heee~aku okai da...

SiBulan said...

sabor k krole...
nati Bulan g lempang dia..
muahahaha(de hati nk lempang org)
kang di jentik nye i balik..eheee
bulan pn tampal poster kt blik gak^^