Wednesday, December 21, 2011

Terlibat Dalam Kemalangan

Huh!!! letihnya hari ini... barulah krole dapat relak-relak kat rumah, sepanjang hari ini krole di wad kecemasan hospital kajang, kawan krole terlibat dalam kemalangan hari ini. Al-kisahnya bermula begini, awal pagi tadi semasa beliau hendak keluar membeli juadah pagi rasanya dalam lingkungan jam 8:30AM kot (menaiki motor), beliau dilanggar dari sebelah belakang hingga menyebabkan beliau hilang kawalan dan jadi di tempat kejadian serta merta. Nasib baiklah waktu kes tersebut terjadi ada member yang ternampak, so member tu telefon krole pergh!!! kelam-kabut krole bersiap.

Sampai je tempat kejadian krole dapati member krole dah tak ada, dan melalui maklumat yang diberikan oleh pakcik-pakcik yang berada disana mereka menyatakan yang AMBULANS telah membawa member krole pergi ke hospital pergh! lagilah krole bertambah cuak! kalau dah melibatkan AMBULANS ni mesti dah parah kan? so krole and the gang pun terus pergi ke wad kecemasan hospital kajang. Waktu sampai tu ada masalah pula, abang sekuriti tak bagi masuk. Tak boleh salahkan dia juga sebab dah tugas dia? krole pun slow talk kat abang sekuriti tu dan akhirnya dia member kebenaran seramai 2 orang masuk ke dalam.

So krole dan seorang member pun masuk, waktu masuk tu memang terbayang juga perkara-perkara yang dahsyat kat member krole tadi. Tapi sekali krole tengok ya Allah... cedera tu memang cedera tapi waktu krole masuk tu dia tengah bertekak dengan doktor? topiknya adalah berkenaan masuk wad. Member krole tadi tak nak masuk wad tapi doktor tadi berkeras juga untuk memasukkannya ke dalam wad bagi membuat pemeriksaan menyeluruh. Hahaha!!! ada juga kes macam ni kan? member krole tu bukan apa dia tak suda masuk wad? boring katanya. Last sekali setelah kitaorang pujuk dan doktor menjanjikan untuk menahannya di wad selama sehari, dia pun mengalah dan redha dengan semua ini hihihi.

Oklah krole nak telefon isteri krole dahulu, langsung tak inform beliau pasal ini lagi, apa-apa pun happy blogging semua~




p/s : doakan moga member krole tadi cepat sembuh ya...amin~~

3 Komen:

Unknown said...

harap2 semua nya ok

krole said...

khairul=em insyallah bro~

Anonymous said...

hihihi leh la gado ngan doc ek.hihi..cian dia.semoga dia cepat sembuh.