Saturday, December 10, 2011

Sedih Atau Gembira

Krole pun tak tahu perasaan krole waktu ini? sedih atau gembira? hari ini patut menjadi hari yang paling berbahagia dalam hidup krole kerana dapat bercuti balik kampung tapi tiba-tiba pagi tadi krole di telefon pegawai atas menyatakan yang cuti krole yang dah lulus sebelum ini terpaksa di potong so sepatutnya krole balik bercuti ni selama seminggu tapi disebabkan dipotong dapat balik 3 hari sahaja? 3 hari??? pening kepala krole waktu ni, macam mana nak terangkan kat isteri nanti. Namun begitu krole tetap bersyukur sebab daripada tak dapat balik terus kan lagi teruk? cuma krole memang terkilanlah sangat dengan pengurusan jabatan ni. Senang-senang saja buat begitu, ingat gaji krole ni RM10K kah? ingat tiket flight tu harga dua tiga ringgitkah?.

Nasib baiklah ada sedikit simpanan dalam akaun, bolehlah krole tukar tarikh flight yang sebelum ini dah booking. Kena bayar denda lagi aduh! oklah semua krole pun nak bertolak pergi lapangan terbang ni doakan krole selamat pergi dan balik ya insyallah. Ok happy blogging semua.



p/s : syukur~

7 Komen:

TiraPengemis said...

sabo je lah~
smga hepy...jgn cdey2...

amirasyraf said...

relax lar krole...biasa.. kita kan kerja..kenalah ikut

jom siasat ngan FBI
http://www.ifaceblog.co.cc/
:)

khairul said...

sabaq bro

krole said...

Tira=insyallah~

krole said...

FBI : alamaks..sahabat lama r..hehehe

krole said...

khairul : thanks bro..besa r kan..keja makan gaji mcm ni r~

MaYa MustWany said...

ada makna dipendekkan.hihihi..kan dah leh sakan di sana minggu depan.hihihi