Saturday, December 31, 2011

Azam Baruku

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua blogger-blogger yang ada diluar sana... Hari ini merupakan hari penutup iaitu hari terakhir tahun 2011 ini, syukur alhamdulillah dapat juga krole menyambut tahun baru ini bersama isteri yang tercinta yeah!!! bila ditanya kepada semua mesti ramai yang menyatakan mereka mempunyai azam baru untuk tahun 2012 tahun hadapan. Begitu juga dengan krole hihihi, azam krole pada tahun 2012 ni krole nak memajukan lagi diri krole berbanding sekarangni, menjadi seorang pemimpin rumah tangga yang berjaya didunia dan di akhirat, buka perniagaan, dan pergi umrah.

Pergh!!! dan bagi dunia blog pula krole nak majukan lagi blog ni iaitu dengan membuat lebih banyak entri-entri yang boleh memberi ikhtibar kepada kita semua, tapi bila berazam jangan hanya azam sahaja. Usaha kena ada, insyallah... krole doakan moga korang juga akan terus mengejar azam anda dan berjaya melaksanakannya, amin. Oklah isteri krole dah panggil tu, krole undur diri dulu, jumpa lagi di entri akan datang, happy blogging semua.



p/s : happy new year!!!

5 Komen:

Unknown said...

hepy new year krole

ASSOYFINGER67 said...

salam..hapee new year krole..wah..message aku dari sabah yea..haha(amat berbesar hati)..didoakan apa yang krole impikan akan jadi kenyataan dan sentiasa berjaya dalam kerjaya...kao sentiasa dalam ingatan aku...all the best!!!!

Seri Bahasa said...

selamat menyambut tahun baru...semoga apa yang kita usahakan ditahun 2011 boleh di jadikan wadah untuk terus maju di tahun 2012...

blog-tips-kurus said...

semoga happy sokmo! :-)

Anonymous said...

selamat tahun baru 2012 krole