Friday, December 9, 2011

Esok Balik Kampung

Sebelum krole mulakan entri hari ini krole mahu menjerit terlebih dahulu argh!!! tapi korang jangan salah sangka ya? krole menjerit ni bukannya kerana tension? tapi kerana terlampau happy sangat sebab esok krole balik kampung!!! diulangi krole balik kampung!!!. Hahahaha!!! seronoknya hati ini, pakaian semua dah siap packing dalam beg, barang-barang yang nak dibawa balik kampung pun dah setel. Huh! betul-betul krole teruja sekarang tak sabar nak jumpa keluarga di kampung. Lagipun member serumah krole akan berkahwin pada hari ahad ini di kuala penyu, sabah. Dapatlah krole pergi tengok yeah!!!.

Walaupun badan krole rasa lemah sangat sebab kerja malam, namun semangat ini membara sangat hingga langsung tak terasa penat lelah ni, hehehe oklah happy blogging semua.


p/s : yeah!!!

7 Komen:

MaYa MustWany said...

jelas ke excited an krole.hahah..hati2..ole2 plz.hahah..

eleh,badan penat tak terasa lepas nampak orang2 trsayang,kan3?hahah

caliph shuriken said...

stylo laa pic ni.. ada jual lagi x tiket kt area sayap kapal terbang ni? hikk...

Seri Bahasa said...

kalau balik nanti jangan lupa jeruk bambangan krole...

krole said...

maya=tau xpe hehehe~

krole said...

caliph=huhu ade2 tp syaratnye kne ada sayap~

krole said...

seri=wuahhh seri suka mkn jeruk bambangan jgk ke?

Miss Star said...

Singgah and follow yea..