Saturday, December 3, 2011

Alahai Batuk

Khok... khok... khok... aik? macam bunyi ayam berkokok pula hehehe... disebabkan semalam hujan lebat habis tengelam kajang huh! pertama kali krole tengok kajang dilanda banjir sepanjang krole bertugas disini. Teruk betul semalam, ramai yang terperangkap dan banyak juga kereta yang tenggelam pergh! kena "overhaul" jawapnya. Semalam waktu nak pergi kerja pun krole terpaksa berbasah, pergh! korang bayangkanlah masuk kerja dalam keadaan basah, tak selesa, rimas, dan segala-segalanyalah? apa boleh buat itulah nasib "mat motor" macam krole ni, bila hujan kita berbasah. Hari ini pula, pergh! teruk juga batuk krole dari pagi tadi, siap ada kahak lagi (euw), terus krole pergi klinik.

Nasib baiklah klinik kesihatan buka, bukan apa disebabkan banjir semalam banyak kedai kat kajang ni tak buka. Lepas buat rawatan terus krole balik rumah, malas nak keluar lama-lama takut hujan lebat macam semalam? oklah happy saturday and happy blogging semua.



p/s : adus~

4 Komen:

khairul said...

camna dh lega batuk arini krole ?

krole said...

khairul=alhamdulillah..makin ok bro~

MaYa MustWany said...

perah limau+buh sikit kicap.minum.selawat 3x.amalkan minum air suam

semoga cepat sembuh

aah xsangka kajang leh teruk banjir macam tuh..esh2.akibat kerakusan manusia yang cilok pasir haram.hemm

krole said...

maya=tu r wak...smua ni berlaku atas ketamakan manusia jgk~