Wednesday, January 4, 2012

100 Kilometer Sehari

Apakah perasaan korang bila tempat kerja anda 100 kilometer jauhnya dari tempat tinggal korang? keluhan? tekanan? atau biasa sahaja? hihihi krole tanya begini bukan apa, sekarangni krole mengalami situasi macam tu aduh! nak mengeluh pun tak baik juga kan? buat sementara ni krole terpaksa berulang-alik dari tempat tinggal ke tempat kerja krole sebab tak dapat lagi rumah kerajaan aduh! sakit betul kaki ni! hari-hari krole kena bangun awal dan bertolak awal sedikit? hihihi kira awal banyak juga. Kalau tak komfirm masuk kerja lewat, tapi syukur juga sekarangni walaupun penat balik dari kerja sebab terlampau jauh jaraknya tapi bila balik rumah sejuk je hati ni.

Sebab sekarangni bila krole balik kerja je isteri yang sambut pergh!!! langsung tak rasa penat dah bila dapat tengok senyuman manis daripada isteri hihihi... Bab letih tu krole boleh terima lagi tapi bab minyak kereta ni pergh!!! memang terasa siot!!! harap-haraplah permohonan rumah kerajaan krole cepat diluluskan... Oklah happy blogging semua!!!



p/s : vrooooooommm!!!

3 Komen:

khairul said...

jauh nya krol..buang masa atas jalan jer ni

sempoi tak keta ni?.http://gilamodified.blogspot.com/2012/01/micro-commuter-concept-car-from-honda.html

Seri Bahasa said...

silap2 duit minyak kereta tu boleh tampung perbelanjaan sebulan...

MaYa MustWany said...

jauhnya..agak2 bila leh dekat lagi ngan jarak umah tuh?